• Dat is het dus, mijn ouder's hebben vaak ruzie
    en ze gaan nu scheiden heb ik vandaag te hooren gekreegen,
    Ik kan mijn verdriet niet uiten en daarom krop ik alles op,
    Ik zie heel veel topic's hier en daar steunen jullie heel veel user's hier,
    en ik denk dat ik hier ook wel steun ga vinden
    ik hoop het want dit doet echt pijn,
    Ik denk dat ik gewoon wat aandacht nodig heb,

    sorry als je dit ziet als een soort zeur topic ofzo,


    I'm your Sweet 666

    je moet er over praten meis.. opkroppen in jezelf is super slecht.. en als je dat te lang doet ga je helemaal verrot van binnen;) (ik kan het weten want ik maakte dezelfde fout)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Woezeltjuh schreef:
    je moet er over praten meis.. opkroppen in jezelf is super slecht.. en als je dat te lang doet ga je helemaal verrot van binnen;) (ik kan het weten want ik maakte dezelfde fout)



    Dankje voor je berichtje,
    Ik ben blij dat iemand het leest
    echt,
    ik wil er echt over praaten alleen ik weet gewoon niet hoe,


    I'm your Sweet 666

    juist. opkroppen is nooit goed. je moet er gewoon over praten. en soms gaat het tegen buitenstaanders beter dan tegen mensen die je elke dag ziet, dus niets ergs aan als je het tegen iemand hier vertelt. nouja, veel verder kan ik je niet helpen, want mijn ouders zijn nog bij elkaar. veel sterkte meid. <3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    BrookeBitch schreef:
    (...)


    Dankje voor je berichtje,
    Ik ben blij dat iemand het leest
    echt,
    ik wil er echt over praaten alleen ik weet gewoon niet hoe,


    naja als je wil praten.. kan je wel bij mij terecht ;) mijn ouders zijn ook gescheiden enzo ik weet hoe moeilijk het is..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Misschien kun je iemand PB-en. De users hier zijn over het algemeen erg behulpzaam :]


    No growth of the heart is ever a waste

    je moet het niet gaan opkroppen, dan krijg je er alleen maar meer last van. erover praten helpt, mijn ouders zijn ook gescheiden dus als je wil praten ik ben er voor je (:


    -

    Misschien moet je erover praten met je vriendinnen; die zullen je altijd steunen. Wij natuurlijk ook (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Dankje wel allemaal als ik er klaar voor ben stuur ik iemand berichtje oke,


    I'm your Sweet 666

    ik heb ook jaren als op zitten kropen en ik doe het nog steeds maar soms moet je gewoon ff janken alleen op je kamer of als je het niet tegen een bekende wilt vertellen het tegen een vreemde vertelllen

    Mij mag je ook wel PBen, ik ben vrij veel online.
    Ik heb het zelfde niet mee gemaakt, maar ik probeer me altijd in te leven in een ander en ik vind het totaal niet raar dat je wat aandacht nodig hebt, ik wil het je graag geven.
    En je mag ook over andere dingen komen praten, zekers ;)

    meis ik weet wat je doormaakt mijn ouders hebben ook konstant ruzie en het is nu al jaren zo
    dus meis trek het je niet teveel aan en maak plezier
    ik ga vaak met vrienden weg om thuis weg te zijn meschien ook een aanrader voor jouw =D
    x


    good or bad times we just keep smiling.~Timeless

    Ik snap het...
    Mijn ouders zijn ook gescheiden en ik had er erg veel moeite mee en met problemen durfde ik nooit met iemand erover te praten en toen heb ik alles er maar opgekropt maar dat moet je noot doen want zoals iedereen hier ook zegt, je gaat dan verrot van binnen
    Je kan het beste met(goede)vrienden erover praten(dat heb ik ook gedaan en die lachen je niet uit, ze helpen je dan ook gelukkig)

    je kan btw ook gewoon met users van quizlet erover praten

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 16:41 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Woezeltjuh schreef:
    je moet er over praten meis.. opkroppen in jezelf is super slecht.. en als je dat te lang doet ga je helemaal verrot van binnen;) (ik kan het weten want ik maakte dezelfde fout)


    me2
    moet je echt niet doen!
    mijn ouders zijn vanaf mijn 11e gescheiden en nu ik 15 ben kom ik er pas een beetje overheen omdat ik alles ook heb opgekropt...

    Mijn ouders hebben ook vaak ruzie.
    En zoals iedereen zegt, niet opkroppen.
    Als je wil praten, mag je gerust een PB sturen, ik ben er voor je <3


    Never run out of reasons to smile...

    dat helemaal is helemal geen gezeur Ö !
    je moet echt niets opkroppen , en het is echt heel rot voor je dat je het niet tegen je ouders kan vertellen (:
    mr je moet er zeker over praten , dat helpt echt!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H