• I'm totally in love with Harry Potter :9~

    En de 6e film komt op 15 July in de cinema en ik ga kijken :'D Als ik een buddy vind om mee te gaan, want iedereen is op vakantie en mijn zus is op kamp o.o Maar elke keer als die reclame op tv komt, dan spoel ik hem nog eens terug, want hij is zooo sexy (cat) De 3e fim is trouwens vrijdag om 20:40 op tv op Vt4 (:

    Wie gaat er nog allemaal kijken? :9~


    ~ I'm blue Dabedaa Debadaa ~

    Oehh, die film wil ik zien!
    En de derde ben ik al beu gekeken, net zoals de tweede. x)


    Let the Night embrace you

    Ga met mij mee? Ik ga de 15e met me klas erheen :'D
    Ik ga niet mee voor de film, eigenlijk ;x

    Jops; ik ga hem bekijken met mijn zus;
    als ik tenslotte binnen word gelaten, zoniet dan neem ik mijn ouders mee (':


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik ga daarheen ;x ik ben like mega potter fan x-x best wel erg maar heb alle boeken 2 á 3 x gelezen en de films meer dan 10 x gezien


    We can only learn to love by loving.

    JA EN DAN BEN IK DUS *PIEP* NET OP VAKANTIE
    O.O

    MOET IK NOG LANGER WACHTEN

    |: Nja het schijnt toch een kutfilm te zijn :'D

    Ik hou het liever bij de boeken, eigenlijk, maar toch wil ik altijd de films zien. [/raar]

    Ik ga die dus zo keihard zien :Y) Als ik mijn vader kan overtuigen :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik hoop dat ik er naartoe kan gaan (major HP fan)!
    Njah, ik ga alleszins vrijdag kijken naar de HP special op VT4 (Die is net na de HP3)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik ik ik ! vroeger HPFREAK , nu al minder mr ik MOET die film gezien hebben :p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik ga echt soo hard naar die film(beetje raaren word keuzen:P)
    maar ik wacht tot ergens in de 20
    want dan kan men moeder me brengen en is het niet zo druk(yeah)


    To The Stars Through Adversity

    Ik ben ook net op vakantie dus ik kan niet eens naar die voorpremière die op de nacht van 14 op 15 juli plaatsvindt.
    En we gaan naar Frankrijk, dus daar kan ik het ook niet fatsoenlijk kijken ;(
    Echt zo kut.
    En en en, bedoel je niet Harry Potter en de Half-Bloed Prins? x3
    ik heb die boeken zoooo vaak gelezen =) en ze blijven geweldig n.n en en en ik wil niet dat het stopt na 7 delen:'(

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 20:57 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil hem ook vet graag zien!
    Helaas zal dat weer zo'n gezellig 'gezinsuitje' zijn met het hele gezin (wat absoluut de hele film zal verpasten)
    maar jah,,Harry Potter,Here I Come!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    schat ;)
    harry potter and the halfblood prince is nu bijna in de bios ;)
    voor relieken van de dood moet je wachten ;)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 21:05 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik kan die pas na 25 juli zien, aangezien ik op scoutskamp ben. >-< En ik wil die zo graag zien want ik wacht al zolang en Harry Potter is gewoon leuk. :'D

    I LOEVE HARRY POTTER! <3

    Gosh, wij gaan met het hele gezin, maar dus niet de 1e 2 weken ofzo, dan is het te druk voor mijn moeder =.= dus moet ik eerst 2 weken het gezeur van mijn vriendinnen aanhoren dat hij zo geweldig is enzo :'(

    Maar gelukkig kan ik gaan, vriendin van mij is de grootste HP ever, maar die is net uit huis geplaats en mag van die nieuwe ouders niet naar de bioscoop...


    -