• Geen idee of hier al een topic over is,en of dit wel juist staat [anders verplaatste het maar of sluit je het maar]
    But Joyce hier,is vandaag naar de premiere van hannah montana gaan zien. [Phahaa,lach nu maar lekker met mij als je wilt] Maar ik vond die film echt fantastisch mooi ö Iemand nog van plan hem te gaan zien? ^^ Want ik moet eerlijk toe geven,het is echt de moeite [vind ik dan]!
    -Wat ben ik blij om nu te horen dat ik hier toch niet de enigste ben dat miley cyrus helemaal geweldig vind. (:'-

[ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 20:02 ]

Ik ben niet echt van plan om die te gaan zien.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Niet echt vanplan neen, of ik moet in een bui zijn zoals vandaag - mijn paddo's bui ofzeu. Maar ik ben vandaag naar Brüno gaan kijken - zie topic Brüno ;D

ik wil hem ook zien (A)

I looooove Hannah Montana, ik ga hem zeker zien, of het nou in de bioscoop is of gewoon huren. ^^

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Ik wil hem zien, ik ben echt die hard Hannah Montana fan. :9~

niet van plan :X

-

HM is wel leuk, maar Miley Cyrus zelf niet zo geweldig^^

-

Ik vind Miley echt gaaf en ik heb al kleine stukjes gezien en dat was al vreselijk mooi. Dus ja ik wil hem nog wel eens gaan zien.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik vind niet echt dat ze zo'n ongelooflijk goede zangeres of actrice is, maar ik wil hem wel gaan zien :9~

Ooit eens, op een dag.. :Y)

~ I'm blue Dabedaa Debadaa ~

Ik vind haar humor echt leuk. ^^

Ik wil hem wel zien, i like Miley :]

Ik ben hem vandaag ook gaan zien.

Wreed goede film :}

We'll never be as young as we are tonight

Het is gewoon helemaal mijn humor. :')

Ik heb hem een paar maanden geleden al 2x gezien :Y)

You're a star in heaven.

Seen it already two weeks ago or something.
    I just loved it.
    Haar humor is echt mijn soort humor.

We'll still love each other, forever and always. <3