• Ik ben zo boos op mezelf. Ik had het uitgemaakt met mn ex, in de vakantie. Ik was een week weg, en toen ik hem op msn sprak vond ik hem niet zo leuk meer. Ik twijfelde en uiteindelijk heb ik het uitgemaakt. Toen een week later zag ik 'm weer op school. Even wennen natuurlijk. Maand later ben ik weer verliefd. Het is nu al 6 maanden geleden, help!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Schaaat, waarom hebt ge da nog nie tegen mij gezegd ;o Niet lief hea!

    + Ik praat met je op msn (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Praat er met hem over? Of probeer terug zijn hart te veroveren door meer en meer terug met hem om te gaan.


    Tanya is de beste.

    ik weet het niet,maar terug samen zijn met je ex,lijkt mij geen goed idee (:


    everybody needs a song.

    Je bent niet de enige. Ik heb daar al heel lang last van. En het zakt ook niet of zo. Maar ik laat het lekker. Ooit op een dag gaat het wel een keertje weg.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Zoek uit of hij ook nog iets voor jou voelt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Zoek uit of hij ook nog iets voor jou voelt.


    .

    als je hem een poosje niet meer hebt gesien lijken de gevoelens weg te trekken mar als je hem dan weer ziet komen de gevoelens al snel weer terug... je moet het ook niet te snel uitmaken... maar errst afwachten doos xD en als je hem terugwilt moet je eerlijke zijn xD en dan zie je maar of hij jou terugwil... :S hopen dat dat zo is....


    Vampire's are cool

    nou ik zou een lief berichtje naar hem sturen en als hij nog wel van je hield dan wil ie vast wel weer met je!!!!!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    chrissie94 schreef:
    als je hem een poosje niet meer hebt gesien lijken de gevoelens weg te trekken mar als je hem dan weer ziet komen de gevoelens al snel weer terug... je moet het ook niet te snel uitmaken... maar errst afwachten doos xD en als je hem terugwilt moet je eerlijke zijn xD en dan zie je maar of hij jou terugwil... :S hopen dat dat zo is....


    ik ben het met mijn beste vriendinnetje eens:P die fout had ik dus ook gemaakt