• NEEEE! Mijn huissleutels en kluissleutel (van school) die aan één bos zaten zijn weg. :|
    Heb ik weer.
    Gisteren was ik bij de verjaardag van mijn bf (we deden buiten een watergevecht) en heb toen heel even (ja, heeeel erg dom) mijn fiets met tas en jas buiten laten staan om water te halen. Toen ik terug kwam stond mijn fiets er nog en heb ik gecheckt of mijn mobiel en portemonnee er nog waren en dat was zo.
    Maar nu zijn mijn sleutels dus pleite en heb ik een f***ing probleem.
    Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?


    I clicked my heels and wished for you.

    KirstenSnaps schreef:
    Urr dat is balen, misschien liggen ze nog ergens in het gras ofzo? Of had je ze ergens binnen neer gelegd zonder dat je het wist?

    Nee, ze zaten echt in mijn tas..
    HOEWEL.. wow, je brengt me op een idee!
    Mijn bf heeft toen wat uit mijn tas gehaald, dus heeel misschien zijn toen mijn sleutels er ook uitgevallen.
    Ze neemt alleen haar telefoon niet op --'
    Je bent geniaal! :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Nee, nog nooit meegemaakt. Ik ben gelukkig heel ordelijk met mijn spullen. Maar wel kut voor je. o.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Héééééééééél vaak. Ik sta bekend om degene die sleutels kwijtraakt, en mensen vertrouwen mij nooit die dingen toe. Als iemand dat wel doet, is ie gek bij zn hoofd fsoo. :x


    ok

    ik ben ze ook zó vaak kwijt he :'D
    maar ik vind ze altijd wel weerterug xD


    It's not the same without you.