• Geef het maar aan als dit in het verkeerde ding staat.

    Ik had dus een idee voor een story, hier een stukje tekst:


    Stacey leidt geen normaal leven dan de meeste 16-jarigen die naar school gaan, vrienden/vriendinnen hebben, werken, met jongens flirten enzovoorts. In tegendeel zelfs, ze is huurmoordenaar. Wat!? Stacey's leven bestaat uit drugs, One Night Stands, in opdracht van iemand mensen vermoorden, de wereld rondreizen en uitgaan als het lukt. Op 13-jarige leefdtijd werd Stacey ontvoerd door Dave Blaire. Haar vader de baas van Devils-Records, een platenmaatschappij. Op een rare manier groeide tussen Dave en Stacey een hevige relatie. Alles ging prima en wel en ze hadden elkaar eeuwige liefde beloofd. Stacey wist wel van het begin af dat Dave ook eeen huurmoordenaar was. Ze dacht dat ze forever bij hem bleef. Tot ze erachter kwam dat Dave vreemdging. Met Janet Beck. Stacey werd echter zo kwaad dat ze hem heeft doodgeschoten. Janet is helaas voor Stacey's gevoel gevlucht maar Stacey krijgt haar wel. Verder heeft ze nog een broer: william, een broertje: Thomas en haar vader en moeder heten: Marieke en Jake. Het grootste probleem is dat ze geen contact mag zoeken met haar familie. Om 2 redenen:
    - ze hebben Stacey bedreigt( dat betekent als ze contact zoekt dat ze allemaal ten dode zijn opgeschreven.)
    - ze hebben haar familie vertelt dat ze dood is....
    Ze wordt dan ook overal gevolgt. In principe is Stacey zo die wereld ingerold; ze kreeg zonder te vragen aan die man 50.000 euro voor het vermoorden van Dave Blaire en Stacey vroeg of hij nog een job voor haar had.....



    Is dit wat en zo ja: ik zoek nog een titel xD


    -xxxx-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Love sucks!!!

    mensen zo heb ik er owk niks aan:8


    Love sucks!!!