• gister wilde mijn moeder met papilotjes *weet ik veel hoe je dat typt* (uitleg: stukjes stof waar je je haar om wikkelt* en permanent vloeistof krullen maken. het leek gelukt maar toen zei ze dat ik het kon borstelen dus ik borstel erdoor. wat gebeurt er 1 kant word helemaal pluizig en andere kant weer styl.. nu loop ik dus met vlechten en ik weet niet wat ik ermee aan moet. mijn vriendin komt morgen op mijn verjaardg met een styltang. maar in ben bang dat dat ook niet veel helpt.. hoe kom ik ervanaf zonder kapper?

    ik heb de douche en veel haarschapmo al geprobeerd. :'S wanhopig


    Love is the movement <3

    JBwanted schreef:
    gister wilde mijn moeder met papilotjes *weet ik veel hoe je dat typt* (uitleg: stukjes stof waar je je haar om wikkelt) en permanent vloeistof krullen maken. het leek gelukt maar toen zei ze dat ik het kon borstelen dus ik borstel erdoor. wat gebeurt er 1 kant word helemaal pluizig en andere kant weer styl.. nu loop ik dus met vlechten en ik weet niet wat ik ermee aan moet. mijn vriendin komt morgen op mijn verjaardg met een styltang. maar in ben bang dat dat ook niet veel helpt.. hoe kom ik ervanaf zonder kapper?

    ik heb de douche en veel haarschapmo al geprobeerd. :'S wanhopig


    Love is the movement <3

    Stijlen werkt wel met permanent ^^ Voor de rest kan je niet veel doen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ene paar maanden geleden een permanent laten zetten, & die is geweldig goed gelukt.
    Nu mijn kapper zei dat het beter was om het niet te borstelen, maar beter met een grove kam. EN zeker niet kammen na je haar te wassen want dan is het als een explosie.
    Stijlen kan je zker doen, dat helpt. ;p


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    stijlen werkt sowieso wél :'D


    -