• Tijdens een live-uitzending van Larry King op CNN filmde een cameraploeg als bij toeval een vreemde verschijning in de gang van Michael Jacksons landgoed Neverland. Fans claimen meteen dat het gaat om de geest van de overleden 'King of Pop'.

    De zogezegde geest dwaalde rond in een van de gangen en was binnen een paar seconden alweer verdwenen. De beelden werden vertoond tijdens het programma 'Inside Neverland', waarin Larry King een gesprek had met Michaels broer Jermaine. De camera stond gericht op een lange gang. Aan het einde van de gang verschijnt de 'dwalende schaduw' in beeld.

    Aanvankelijk merkten de filmploeg en Larry King de vreemde verschijning niet op. Maar nadat het filmpje op YouTube werd gezet, ontstonden snel de eerste geruchten. Fans van de popster denken dat het om de geest van Michael Jackson gaat.


    Filmpje: klik

    bron: hln.be

    So, what do you think?
    Ik geloof niet echt in die dingen, maar dit vindt ik toch raar..

    Paralyze schreef:
    (...)Indd, het gevoel van, Yes, hij is ons niet vergeten ^^.


    Ja idd een beetje zo.
    Maarja het enige is dat betekend als hij nog op aarde is dat hij zijn rust nog niet gevonden heeft.
    Dus ik denk dat hij of nog iets moet afmaken op aarde of misschien vast zit tussen de twee poorten van hemel en aarde omdat hij teveel van ons houd.

    (2de opsie heb ik op internet gelezen)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Prankster schreef:
    Waarschijnlijk een schaduw... Natuurlijk die van Peter Pan! -Die gast had een losse schaduw ofzo?- (nerd)


    of het is de schaduw van mj hij zij toch een keer in een intervieuw dat hij peter pan is

    of het is echt ze geest the king of pop leeft voor altijd

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja idd een beetje zo.
    Maarja het enige is dat betekend als hij nog op aarde is dat hij zijn rust nog niet gevonden heeft.
    Dus ik denk dat hij of nog iets moet afmaken op aarde of misschien vast zit tussen de twee poorten van hemel en aarde omdat hij teveel van ons houd.

    (2de opsie heb ik op internet gelezen)
    Haha omdat hij teveel van 'ons' houdt. Die vind ik wel goed. Maar als je niet van jezelf kunt houden kun je ook niet van anderen houden :'). Maar zowieso als niemand hem los laat krijgt hij ook niet de kans om te gaan hemelen of hoe men dat ook noemt (krul)(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Fighter schreef:
    IK HEB DE OPLOSSING

    http://www.youtube.com/watch?v=0laFusN40qc&feature=related

    Waar moet die schaduw dan vandaan komen, er loopt toch niemand :/
    Maar toch, ik weet ook niet helemaal of ik het geloof..
    Ik denk dat Elvis wraak komt nemen omdat hij nu niet meer 'de dode legende' is. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik was sgou toen ik het bekeke had hahaha. x)
    kvonda maar eng; ik denk niet dat het zijn geest precies is,maar ik geloof wel dat zijn ziel daar ergens "rondzweeft" ofso. ;P


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Yasmiinee schreef:
    ik was sgou toen ik het bekeke had hahaha. x)
    kvonda maar eng; ik denk niet dat het zijn geest precies is,maar ik geloof wel dat zijn ziel daar ergens "rondzweeft" ofso. ;P

    Idd, dat denk ik ook. =]


    None but ourselves can free our minds.

    tomismijn schreef:
    (...)

    of het is de schaduw van mj hij zij toch een keer in een intervieuw dat hij peter pan is

    of het is echt ze geest the king of pop leeft voor altijd

    Hij zei niet dat hij echt Peter Pan WAS, hij zei dat hij zich Peter Pan voelt, innerlijk. [/ofzoiets.]


    None but ourselves can free our minds.

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja ik weet niet maar ik vondt die 'Geest' wel een beetje op MJ lijken in de jongenjaren.
    Maar ja we zullen het waarschijnlijk nooit weten.Maar misschien is hij trg gekeerd naar de plek waar hij heel veel van houd :X


    dat kan wel dat hij is terug gekomen als hoe hij er vroeger uit zag ik heb een keer gehoort dat geesten er uit kunnen zien als 15 terwel ze bijvoorbeeld 40 waren toen ze waren overleden het kan zelfs dat iemand er uit ziet als 25 terwel die 17 was toen die stierf

    KimxBill schreef:
    (...)

    Ja dat is waar maar mijn moeder heeft ook gekeken het is zeker MJ want hij liep precies zoals MJ. En me ma zegt ook dat hij misschien wilt dat zijn dieren goed terecht komen :X


    of voor de kinderen want bij wie mogen ze nu opgroeien bij michael zijn moeder?

    KimxBill schreef:
    naja het is wel zo dat een gewone camera geen geesten kan filmen dus dit is we erg verdacht maar schenk er maar geen aandacht aan ;) ik denk dat hij nog iets moest af maken :)


    daar ben ik het niet mee eens er is meerdere malen bewezen dat je daad werkelijk een geest kan vast legen met een camera eerst zie je eum niet maar als je de foto of in dit geval het filmpje terug kijkt kan je daar daad werkelijk een geest op zien er is zelfs een keer een film gemaakt daar over het schijnt dat geesten een zo hoge verkwentie ofzo hebben dat ze zonder dat je ze filmt op de band teregt kunnen komen

    tomismijn schreef:
    (...)

    of voor de kinderen want bij wie mogen ze nu opgroeien bij michael zijn moeder?


    dat kan ook maar in ieder geval als micheal daar nog is laat hem hij gaat van zelf wel weg denk ik :X

    tomismijn schreef:
    (...)

    daar ben ik het niet mee eens er is meerdere malen bewezen dat je daad werkelijk een geest kan vast legen met een camera eerst zie je eum niet maar als je de foto of in dit geval het filmpje terug kijkt kan je daar daad werkelijk een geest op zien er is zelfs een keer een film gemaakt daar over het schijnt dat geesten een zo hoge verkwentie ofzo hebben dat ze zonder dat je ze filmt op de band teregt kunnen komen


    ik was een beetje te lui erna toen ik het aan me ma vraagde of dat kon en toen was ik te lui om het te veranderd :Y)

    TeamEdward schreef:
    (...)
    Ja idd ik denk presies als jouw maar wat ik me altijd afvraag is stel ik heb kinderen en ik kan trg naar de aarde dan zou ik trg gaan naar mijn kinderen hoor inplaats ronddollen op mijn verlaten ranch


    of hij wou juist die camera plug daar weg toen mij oma en opa waren overleden hebben wij hun huis een tijdje verhuurt er woonden toen een tijdje een ouder iemand in het huis zij was van de trap gevallen maar zij bleef maar zeggen dat ze geduwt was en dat teon ze daar lag iemand boven aan die trap zag staan dus mijn ouders zo van mischien wilt oma der niet in dat huis en mischien wilt michael wel niet dat iedereen dat huis ziet ik bedoel een beetje privcie

    Exception schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=tsn2B5yn78U&feature=related
    Ik vond hier ook nog niets
    MAAR I DON'T GET IT:9~


    dude dat vindt ik dus echt eng het lijkt net echt michael maar het kan ook de zon zijn ofzo

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja idd een beetje zo.
    Maarja het enige is dat betekend als hij nog op aarde is dat hij zijn rust nog niet gevonden heeft.
    Dus ik denk dat hij of nog iets moet afmaken op aarde of misschien vast zit tussen de twee poorten van hemel en aarde omdat hij teveel van ons houd.

    (2de opsie heb ik op internet gelezen)


    of hij weet zelf niet dat die dood is dat heb ik een keer bij gohst wisper gezien