• Tijdens een live-uitzending van Larry King op CNN filmde een cameraploeg als bij toeval een vreemde verschijning in de gang van Michael Jacksons landgoed Neverland. Fans claimen meteen dat het gaat om de geest van de overleden 'King of Pop'.

    De zogezegde geest dwaalde rond in een van de gangen en was binnen een paar seconden alweer verdwenen. De beelden werden vertoond tijdens het programma 'Inside Neverland', waarin Larry King een gesprek had met Michaels broer Jermaine. De camera stond gericht op een lange gang. Aan het einde van de gang verschijnt de 'dwalende schaduw' in beeld.

    Aanvankelijk merkten de filmploeg en Larry King de vreemde verschijning niet op. Maar nadat het filmpje op YouTube werd gezet, ontstonden snel de eerste geruchten. Fans van de popster denken dat het om de geest van Michael Jackson gaat.


    Filmpje: klik

    bron: hln.be

    So, what do you think?
    Ik geloof niet echt in die dingen, maar dit vindt ik toch raar..

    tomismijn schreef:
    (...)

    of hij wou juist die camera plug daar weg toen mij oma en opa waren overleden hebben wij hun huis een tijdje verhuurt er woonden toen een tijdje een ouder iemand in het huis zij was van de trap gevallen maar zij bleef maar zeggen dat ze geduwt was en dat teon ze daar lag iemand boven aan die trap zag staan dus mijn ouders zo van mischien wilt oma der niet in dat huis en mischien wilt michael wel niet dat iedereen dat huis ziet ik bedoel een beetje privcie


    Je zou toch juist denken dat er dan veel meer mensen komen??

    Maar wat ik niet snap wrm komt hij in zijn Jongere gedaante die sgattige neger gedaante met krulletje?en niet de bleke met half lang haar gedaante:S?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Je zou toch juist denken dat er dan veel meer mensen komen??

    Maar wat ik niet snap wrm komt hij in zijn Jongere gedaante die sgattige neger gedaante met krulletje?en niet de bleke met half lang haar gedaante:S?


    omdat je in geestenvorm (laat ik het zo zeggen) je de gedaante kunt aan nemen toen je nog leefde waarbij je je prettig voelde ;)


    BTW ben KimxBill xD

    althans dat zegt me tante :O

    MusicSong schreef:
    (...)

    omdat je in geestenvorm (laat ik het zo zeggen) je de gedaante kunt aan nemen toen je nog leefde waarbij je je prettig voelde ;)


    BTW ben KimxBill xD


    Ach ja maar wie zegt dat hij zich toen prettig voelde ik bedoel.
    Volgens mij heeft hij zich nooit egt gelukkig gevoeld


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ach ja maar wie zegt dat hij zich toen prettig voelde ik bedoel.
    Volgens mij heeft hij zich nooit egt gelukkig gevoeld


    das waar. maar ach als die wilt rond dwalen daar dan doet die dat maar wij hebben er geen last van :)

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Je zou toch juist denken dat er dan veel meer mensen komen??

    Maar wat ik niet snap wrm komt hij in zijn Jongere gedaante die sgattige neger gedaante met krulletje?en niet de bleke met half lang haar gedaante:S?


    mischien was die toen het gelukigst

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ach ja maar wie zegt dat hij zich toen prettig voelde ik bedoel.
    Volgens mij heeft hij zich nooit egt gelukkig gevoeld
    Anders zou hij nooit plastische chirurgie hebben laten toepassen, toch? _O_

    Naja, wie weet is het MJ wel, wie weet wel niet, we zullen het wel nooit weten :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Paralyze schreef:
    (...)Anders zou hij nooit plastische chirurgie hebben laten toepassen, toch? _O_

    Naja, wie weet is het MJ wel, wie weet wel niet, we zullen het wel nooit weten :Y)


    Ne idd we zullen eht nooit weten ;)
    Ik zou eht gewoon etm rust laten als het MJ is dan is hij terug gekeerd naar de plek die hem het dierbaarst was.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    stel je ff voor het is dus echt een geest maar het is michael jackson niet maar iemand anders zal die daar dan al niet eerder rond zweven dan nu naar ze dood en iedereen zegt ook zo als het michael is moet die rust krijgen en mischien krijgt die dat morgen wel na zijn begravenis

    tomismijn schreef:
    stel je ff voor het is dus echt een geest maar het is michael jackson niet maar iemand anders zal die daar dan al niet eerder rond zweven dan nu naar ze dood en iedereen zegt ook zo als het michael is moet die rust krijgen en mischien krijgt die dat morgen wel na zijn begravenis


    Ik weet niet hoor iets zegt we dat het MJ de manier van lopen en die krullie's .
    En meestal als ik geesten filmpjes kijk dan ben ik doosbang en hier niet ik krijg gewoon bijna een gelukkiggevoel zou je kunnen zeggen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Het is gewoon iemand die achter diegene loopt die filmt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    He's alive! :Y)
    mwhaha :)


    /

    YOUxLOSE schreef:
    He's alive! :Y)
    mwhaha :)
    ik heb een Youtube filmpje gezien waarin stond dat hij zichzelf naar de maan had geschoten ><
    Maar ik denk dat de meeste fans het nog niet kunnen accepteren, en daarom naar een rede of een teken van hun held blijven zoeken.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Paralyze schreef:
    (...)ik heb een Youtube filmpje gezien waarin stond dat hij zichzelf naar de maan had geschoten ><
    Maar ik denk dat de meeste fans het nog niet kunnen accepteren, en daarom naar een rede of een teken van hun held blijven zoeken.


    Nja, g'hebt gelijk :')
    Maar 't was nie echt mijn 'held' ofzo ze ..
    't Zag er wel 'nen toffen' uit, daar nie van :)
    alé, de volgende keer dak naar de maan kijk, zal 'k ne keer zwaaie naar michael, hij zal blij zijn . :Y)


    /

    Misschien expres gedaan via projector:Y)


    I want my bloody cheese now!^^