• Tijdens een live-uitzending van Larry King op CNN filmde een cameraploeg als bij toeval een vreemde verschijning in de gang van Michael Jacksons landgoed Neverland. Fans claimen meteen dat het gaat om de geest van de overleden 'King of Pop'.

    De zogezegde geest dwaalde rond in een van de gangen en was binnen een paar seconden alweer verdwenen. De beelden werden vertoond tijdens het programma 'Inside Neverland', waarin Larry King een gesprek had met Michaels broer Jermaine. De camera stond gericht op een lange gang. Aan het einde van de gang verschijnt de 'dwalende schaduw' in beeld.

    Aanvankelijk merkten de filmploeg en Larry King de vreemde verschijning niet op. Maar nadat het filmpje op YouTube werd gezet, ontstonden snel de eerste geruchten. Fans van de popster denken dat het om de geest van Michael Jackson gaat.


    Filmpje: klik

    bron: hln.be

    So, what do you think?
    Ik geloof niet echt in die dingen, maar dit vindt ik toch raar..

    Prankster schreef:
    Waarschijnlijk een schaduw... Natuurlijk die van Peter Pan! -Die gast had een losse schaduw ofzo?- (nerd)


    Uhu :Y)

    Ik had het filmpje vanmorgen gezien,
    Ik weet niet wat ik moet geloven.
    Maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, ik hoop wel dat als het hem wél was, hij snel rust zal vinden.


    hoi, jij bent leuk.

    Prankster schreef:

    Waarschijnlijk een schaduw... Natuurlijk die van Peter Pan! -Die gast had een losse schaduw ofzo?-

    Hád. x3
    Maar Peter Pan is gewoon cool. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Oe interesante theorie :Y)

    I know, I know.
    Ik ben de beste ! =x


    None but ourselves can free our minds.

    WillFANTASYx schreef:
    Ik had het filmpje vanmorgen gezien,
    Ik weet niet wat ik moet geloven.
    Maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, ik hoop wel dat als het hem wél was, hij snel rust zal vinden.


    idd je haalt me de woorden uit de mond.
    Maarja zijn Broer jermaine was daar toch ook bij of niet?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik vind het grappig. ^^ ach wie zal het zeggen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    tomfreakske schreef:
    Met alle respect voor de fans..
    maar komaan seg een geest o_O
    zou het niet gwn photoshop kunne zyn van een flauwe grappenmaker?
    geesten bestaan mss wel, maar niet dat je ze steeds hier op de aarde ziet lopen x) vind ik toch..ik zeg toch ook niet als ik een schim zie dat het m'n opa is die dood is ofzo o_o
    this is my mening respect it

    maar ik geloof het dus niet x)
    Xx


    het was een live uitzending ?


    We can only learn to love by loving.

    het kan best waar wezen want misschien is hij terug om iets af te maken wat hij niet kon :O

    Miauw schreef:
    Volgens mij is het gewoon de schaduw van iemand die voorbij loopt

    Maar dit is wel eng.
    Dit is de zelfde video maar moet je dan kijken hier loopt de 'Geest' N iet an het einde van de gang maar in het midden kijk maar

    http://www.youtube.com/watch?v=3boCnmfFWNo&feature=related


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    Maar dit is wel eng.
    Dit is de zelfde video maar moet je dan kijken hier loopt de 'Geest' N iet an het einde van de gang maar in het midden kijk maar

    http://www.youtube.com/watch?v=3boCnmfFWNo&feature=related


    volgens mij is dit micheal als ik het zo bekijk is het wel zijn geest ik bedoel want niemand loopt er verder maar misschien loopt hij daar omdat hij nog dingen moet afmaken die hij in zijn leven niet kon afmaken :O

    KimxBill schreef:
    (...)

    volgens mij is dit micheal als ik het zo bekijk is het wel zijn geest ik bedoel want niemand loopt er verder maar misschien loopt hij daar omdat hij nog dingen moet afmaken die hij in zijn leven niet kon afmaken :O


    Ja ik weet niet maar ik vondt die 'Geest' wel een beetje op MJ lijken in de jongenjaren.
    Maar ja we zullen het waarschijnlijk nooit weten.Maar misschien is hij trg gekeerd naar de plek waar hij heel veel van houd :X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja ik weet niet maar ik vondt die 'Geest' wel een beetje op MJ lijken in de jongenjaren.
    Maar ja we zullen het waarschijnlijk nooit weten.Maar misschien is hij trg gekeerd naar de plek waar hij heel veel van houd :X


    Ja dat is waar maar mijn moeder heeft ook gekeken het is zeker MJ want hij liep precies zoals MJ. En me ma zegt ook dat hij misschien wilt dat zijn dieren goed terecht komen :X

    oh somebody just walked by...
    nothing particular.
    you see, a man just walked in front of a lamp on the inner side of the wall, so we couldnt see the person, but the lamp revealed his shadow when he walked pass it and voila!
    Jeez, a ghost... funny... xD


    ik ben het er mee eens , simpel eigenlijk <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik wou der net een Topic over maken.
    ik weet niet, ik heb het filmpje nog niet gezien x'd