• Tijdens een live-uitzending van Larry King op CNN filmde een cameraploeg als bij toeval een vreemde verschijning in de gang van Michael Jacksons landgoed Neverland. Fans claimen meteen dat het gaat om de geest van de overleden 'King of Pop'.

    De zogezegde geest dwaalde rond in een van de gangen en was binnen een paar seconden alweer verdwenen. De beelden werden vertoond tijdens het programma 'Inside Neverland', waarin Larry King een gesprek had met Michaels broer Jermaine. De camera stond gericht op een lange gang. Aan het einde van de gang verschijnt de 'dwalende schaduw' in beeld.

    Aanvankelijk merkten de filmploeg en Larry King de vreemde verschijning niet op. Maar nadat het filmpje op YouTube werd gezet, ontstonden snel de eerste geruchten. Fans van de popster denken dat het om de geest van Michael Jackson gaat.


    Filmpje: klik

    bron: hln.be

    So, what do you think?
    Ik geloof niet echt in die dingen, maar dit vindt ik toch raar..

    Als dat een geest is, ben ik Sint Niklaas. Nee, serieus 'k geloof niet in die dingen, daar is vast een logische verklaring voor ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Fighter schreef:
    IK HEB DE OPLOSSING

    http://www.youtube.com/watch?v=0laFusN40qc&feature=related

    aahhh thank you ^^
    ik geloofde het ook niet echt, maar ik vond het toch raar, omdat het er zo doorzichtig en al uitzag ofzoiets ^^

    UseSomebody schreef:
    (...)
    aahhh thank you ^^
    ik geloofde het ook niet echt, maar ik vond het toch raar, omdat het er zo doorzichtig en al uitzag ofzoiets ^^


    ja maar ik ben nu aan het bedenken van wie die schaduw is omdat hij een beetje raar inbeeld komt vind ik ?? naja het kan wel aan mij liggen =]

    maar goed
    graag gedaan


    We can only learn to love by loving.

    Wat een onzin :']
    Lijkt op van die mensen die Jezus in een aardappel zien, nu Michael in een schaduw.
    Maar dude, hoe kan iets wat je niet ziet/voelt/hoort - dus er eigenlijk gewoon niet is - een schaduw hebben? :']
    Het klopt gewoon niet.


    Mew <3

    Fighter schreef:
    IK HEB DE OPLOSSING

    http://www.youtube.com/watch?v=0laFusN40qc&feature=related

    Het kan de oplossing niet zijn, want het is peter pan! :'(
    En ik vind de stem van die gast eng...


    You move me ......... Kurt

    Fighter schreef:
    (...)

    ja maar ik ben nu aan het bedenken van wie die schaduw is omdat hij een beetje raar inbeeld komt vind ik ?? naja het kan wel aan mij liggen =]

    maar goed
    graag gedaan

    Wat dacht je van een medewerker die daar moest werken en daar misschien dingen aan het klaarzetten was ofzo? :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Fighter schreef:
    (...)

    ja maar ik ben nu aan het bedenken van wie die schaduw is omdat hij een beetje raar inbeeld komt vind ik ?? naja het kan wel aan mij liggen =]

    maar goed
    graag gedaan


    wrsch gewoon iemand van die camera-mensen ofzo, maar het komt idd raar in beeld..

    Air schreef:
    Wat een onzin :']
    Lijkt op van die mensen die Jezus in een aardappel zien, nu Michael in een schaduw.
    Maar dude, hoe kan iets wat je niet ziet/voelt/hoort - dus er eigenlijk gewoon niet is - een schaduw hebben? :']
    Het klopt gewoon niet.


    o.o jezus in eenaardappel?


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    IK HEB DE OPLOSSING

    http://www.youtube.com/watch?v=0laFusN40qc&feature=related


    najaa dit filmpje geloof ik niet want ik denk dat het niet klopt.
    Ik weet niet of het een geest is of een schaduw, maar je ziet het ook langs de haard.

    Ik heb naar de oplossing gekeken, niet naar de andere. Maar ik snap het eerlijk gezegd niet wat die dude probeert uit te leggen. O.o'


    Tanya is de beste.

    That's odd:Y)
    Maar verder boeit het me niet wat het is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Imperd schreef:
    Ik heb naar de oplossing gekeken, niet naar de andere. Maar ik snap het eerlijk gezegd niet wat die dude probeert uit te leggen. O.o'
    Hij zegt dat het een schaduw is omdat die schaduw/geest/iets randen heeft.
    Maar in Ghost Whisperer hebben geesten ook menselijke gedaantes(nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Hij zegt dat het een schaduw is omdat die schaduw/geest/iets randen heeft.
    Maar in Ghost Whisperer hebben geesten ook menselijke gedaantes(nerd)

    Achzoooo. Dankje. ^^


    Tanya is de beste.

    Prankster schreef:
    Waarschijnlijk een schaduw... Natuurlijk die van Peter Pan! -Die gast had een losse schaduw ofzo?- (nerd)

    Ja,Peter Pan had een losse schaduw als die ging lopen. (nerd)

    Lucky Luke was kort daarvoor voorbijgerend ^^
    (sneller dan z'n schaduw, whahaha xD)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.