• Tijdens een live-uitzending van Larry King op CNN filmde een cameraploeg als bij toeval een vreemde verschijning in de gang van Michael Jacksons landgoed Neverland. Fans claimen meteen dat het gaat om de geest van de overleden 'King of Pop'.

    De zogezegde geest dwaalde rond in een van de gangen en was binnen een paar seconden alweer verdwenen. De beelden werden vertoond tijdens het programma 'Inside Neverland', waarin Larry King een gesprek had met Michaels broer Jermaine. De camera stond gericht op een lange gang. Aan het einde van de gang verschijnt de 'dwalende schaduw' in beeld.

    Aanvankelijk merkten de filmploeg en Larry King de vreemde verschijning niet op. Maar nadat het filmpje op YouTube werd gezet, ontstonden snel de eerste geruchten. Fans van de popster denken dat het om de geest van Michael Jackson gaat.


    Filmpje: klik

    bron: hln.be

    So, what do you think?
    Ik geloof niet echt in die dingen, maar dit vindt ik toch raar..

    KimxBill schreef:
    (...)

    Ja dat is waar maar mijn moeder heeft ook gekeken het is zeker MJ want hij liep precies zoals MJ. En me ma zegt ook dat hij misschien wilt dat zijn dieren goed terecht komen :X


    Ja inderdaad :X Hij loopt presies als MJ.
    Een beetje naar voren geborgen het lijken wel dansmoves.
    Ik geloof niet in geesten maar dit lijkt toch heel egt :X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik geloof in die dingen, ik geloof er zwaar in ;o


    It even took me by surprise

    Mensen, relax. Het is gewoon Lucky Luke die weer eens sneller was dan zijn schaduw xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Michael is bij mij, ik voel het gwn..


    Your Butt is Mine!

    ThePhenom schreef:
    Mensen, relax. Het is gewoon Lucky Luke die weer eens sneller was dan zijn schaduw xD


    whahaha goeie xD

    KimxBill schreef:
    (...)

    volgens mij is dit micheal als ik het zo bekijk is het wel zijn geest ik bedoel want niemand loopt er verder maar misschien loopt hij daar omdat hij nog dingen moet afmaken die hij in zijn leven niet kon afmaken :O

    Misschien gaat ie nu ronddwalen in Neverland, voor die kinderen. =3


    None but ourselves can free our minds.

    FUUUCK D:


    I don't need words to feel those lips.

    Doodsbang schreef:
    (...)
    Misschien gaat ie nu ronddwalen in Neverland, voor die kinderen. =3

    die wonen daar niet meer. Aangezien hij met zijn kinderen een huis in LA huurde de laatste maanden van zijn leven ^^

    UseSomebody schreef:
    (...)
    die wonen daar niet meer. Aangezien hij met zijn kinderen een huis in LA huurde de laatste maanden van zijn leven ^^

    Misschien miste hij Neverland :F


    None but ourselves can free our minds.

    MissShinoda schreef:
    het 'zweeft' het loopt niet! :o
    MJ zweeft en ik ben cleopatra! (nerd)


    en ik ben de paus x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Nou, zowieso iedereen is vrij te geloven waar die in wil geloven. Maar als je het even theorethisch zou gaan bekijken, dan kan het wel.
    Because, michael hield van aandacht en hij zou er alles voor doen om zelfs nu nog, na zijn overlijden, in the centre of the attention komen te staan. En daarbij, het is nooit bewezen of 'geesten/spoken/demonen/monster/whateveryoucallm' niet/wel bestaan. Dus wie zal het zeggen?! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Cyanide schreef:
    (...)

    en ik ben de paus x'D


    Gaan we zo beginnen? o; Nou dan ben ik Rutger!


    Scream for mercy!

    naja het is wel zo dat een gewone camera geen geesten kan filmen dus dit is we erg verdacht maar schenk er maar geen aandacht aan ;) ik denk dat hij nog iets moest af maken :)

    Enchant schreef:
    (...)

    Gaan we zo beginnen? o; Nou dan ben ik Rutger!
    dan ben ik overheerser van de wereld (a)


    It even took me by surprise

    Om eerlijk te zijn geloof ik wel in geesten, want als je ze kunt oproepen en er daadwerkelijk ook nog dingen gebeuren, dan zouden ze er wel moeten zijn, right? En ja, ik denk dat het MJ eigenlijk best wel geweest zou kunnen zijn... Het was zijn droomhuis, misschien wilt hij er na de dood nog blijven wonen? ;x


    Scream for mercy!