• Ja, dat is zo.

    Rybak4Germany, a colleague, van op Myspace had een actie georganiseerd voor de fans van Alexander Rybak. Je moest dan een foto, tekst, ... maken van een A4 pagina groot waarop je duidelijk maakt waarom Alexander naar jouw land moet komen. Daar gaat ze dan een boek van maken en opsturen.

    Ik dacht, laat ik ook eens wat maken. En haha, ik ben echt geniaal. Ik heb omgekeerde psychologie toegepast. :') Het thema van mijn foto is 'Alexander should come to Belgium because it's the country of fries, chocolate and beer'.

    Ik ben best wel lang met Photoshop bezig geweest, maar hij is af. Er staan misschien wel wat spelfouten in, maar who cares. :') Ik vind mezelf geniaal, vooral het allerlaatste zinnetje. :')

    En uit het bierflesje komt er precies een rookwolkje. Ik kwam echt toevallig een brush tegen in Photoshop van rookwolkjes van sigaretten, heb ik het boven dat flesje gezet. :')

    Clickie

    Hahah ik vind hem echt super stoer. Dus daar was mijn bier-commentaar goed voor :')


    Wie du mir, so ich dir.

    whaha *plat*

    =D


    We can only learn to love by loving.

    ik heb het niet allemaal gelezen,maar het ziet er cool uit ^^


    everybody needs a song.

    So let that beer for what it is and drink a nice glass of milk. (cat)

    Koewl (;


    everything you imagined, and more...

    Hahaha, das geniaal :P

    Jij bent inderdaaad geniaal! :Y)


    -

    Haha, echt eerst alles helemaal ophemelen en dan 'Nah, toch maar niet.' Dan doen ze het sowieso wél. :')

    Geniaaaal ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    dat laatste zinnetje is echt goed :Y)


    everybody needs a song.

    hahaha supergaaf ;D


    -

    Wow hij is vet cool :O


    Life is hard and then we die

    okee, ik ben fucking blind want ik heb moeite om het te lezen o_o

    Geweldig!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    supervet ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.