• Voor mijn Quiz: You're killing me softly {Twilight}([al activeerd) heb ik nog iemand nodig als het vriendinnetje van Edward en nog een paar vijanden van de Cullen/Hale-familie :)
    Voor mijn Quiz : Unexepted since 1863 [Twilight /Jasper Hale] +16 (Nog niet geactiveerd) zoek ik iemand voor Edward, Alice, Kevin(nieuw personage)
    En voor mijn Quiz: My Fantastic But Pretty Irresistible Dead Boyfriend |Twilight/Edward Cullen| +16 zoek ik eigenlijk niemand maar maak ik nu al een beetje reclame :P

Unexepted since 1863 [Twilight /Jasper Hale] +16 (Nog niet geactiveerd) zoek ik iemand voor Edward, Alice, Kevin(nieuw personage)

Ik wil hier wel de vriendin van Edward zijn (A). Moet je nog wat weten ofzo? xD

Confused schreef:
    Unexepted since 1863 [Twilight /Jasper Hale] +16 (Nog niet geactiveerd) zoek ik iemand voor Edward, Alice, Kevin(nieuw personage)

Ik wil hier wel de vriendin van Edward zijn (A). Moet je nog wat weten ofzo? xD

Je kunt mij in een privebericht een beetje uitleg geven over uw personage, en hoe ze eruit ziet, dan kan ik daar bevoorbeeld een geschikte foto bij zoeken of als jij iemand zijn foto in gedachten hebt mag je mij dat laten weten :)
    x

cagna loupe

stay Nyappy