• 19September
    Doesn't matter how old you are
    doesn't matter where you are
    doesn't matter in what city you live
    doesn't matter or you're member from a fanclub or not..
    Let's Make The TokioHotelDay Come True!(H):9~
    Xx

WhatToDo!

Myn ideetjes voor die dag(als je er ook hebt,zeg het dan zet ik het erbij;))
    *Doe 19september een kledingstuk aan van TH
    *Zing 1x Wir Sterben Niemals Aus + je lievelinssong van ze
    *Ik stuur nu een mailtje naar MNM om reclame er voor te maken, ik weet niet of het gaat helpen maar als ze meerdere mails erover krijgen..hebben ze mss meer kans (als je ook mail wil sturen,stuur me pb..stuur ik je dezelfde text door als de mijne;))
    *Be Proud On Yourself:Y)xD

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

19 september is toch een zaterdag? x'D
    maar goed.. ik weet niet of ik wel mee ga doen... zie ik dan nog wel.. :Y) [a]

btw. ze zeggen de hele tijd in die filmpjes : let's do this GIRLS" ofzo. maar mogen jongens dan niet mee doen? x'D

Als tokio hotel fan,moet ik zeggen dat ik dit te overdreven vind en ik me nu schaam tegen over sommige fans. [/sorry]

Het is een inieminiebeetje over the top. (cat)

JOYCEVIPx schreef:
    Als tokio hotel fan,moet ik zeggen dat ik dit te overdreven vind en ik me nu schaam tegen over sommige fans. [/sorry]

I need you like a heart needs a beat

JOYCEVIPx schreef:

Jep mee eens. ;)

Some angels have no wings.

JOYCEVIPx schreef:

Agree.

-

ik vind het te overdreven :')

-

JOYCEVIPx schreef:

schaam je maar x) is jouw mening,hb ik respect voor(A) maar
    ik ben er trots op:Y)
    Xx

Whipple schreef:
    btw. ze zeggen de hele tijd in die filmpjes : let's do this GIRLS" ofzo. maar mogen jongens dan niet mee doen? x'D

ja das wel erg x) maar daar kan ik nix aan doen hèxD
    Xx

Weeetje, eerlijk kom op! Weetje dan kunnen we ook een dag doen Voor de slechte band en blabla. kom op th zit er echt op e wachten... Ik zou als ik hun was echt zoo iets hebben van **** kansloos.

Some angels have no wings.

tomfreakske schreef:
    (...)
    schaam je maar x) is jouw mening,hb ik respect voor(A) maar
    ik ben er trots op:Y)
    Xx

ik heb niet gezegd dat ik mij schaam tegen over tokio hotel. Dat zou dan nog al erg zijn. Ik schaam mij over sommige fans ^^

JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    ik heb niet gezegd dat ik mij schaam tegen over tokio hotel. Dat zou dan nog al erg zijn. Ik schaam mij over sommige fans ^^

ik weet dat je je schaamt (voor mij dan ook waarschijnlijk) , had wel door dat je het niet over th had x) maar ik vind dat th wel zo'n dagje verdient x') (H) kvind het een superidee:Y) like ze hebben zefs al hun eigen ster in het sterrenstelstel:O..ok oud nieuws xD
    Xx

tomfreakske schreef:
    (...)
    ik weet dat je je schaamt (voor mij dan ook waarschijnlijk) , had wel door dat je het niet over th had x) maar ik vind dat th wel zo'n dagje verdient x') (H) kvind het een superidee:Y) like ze hebben zefs al hun eigen ster in het sterrenstelstel:O..ok oud nieuws xD
    Xx

En dan nog dat ze zo een dagje verdienen? Ik vind het eerder lijken op een soort van thfandagje of een meeting of iets van de scouts ofso. Maarja weetje ^^ Je doet maar,ik ga jullie allemaal niet tegen houden :'D Ik wouw gewoon eventjes zeggen dat ik het nog al,stom vond enzo..

tomfreakske schreef:
    (...)
    Xx

Ik wil niet raar overkomen maar met zo'n dag is het leuk voor de fans, maar TH heeft er niet echt iets aan?

-