Als je rap dingen gelooft, of snel bang word, dan kijk je toch liever niet. Gewoon naar onder scrollen tot je de foto's ziet.
Ik vind het eng, zeker dat kleine kind en dat er ineens een persoon achter haar komt. Ö -Ik ga vanacht niet kunnen slapen-
Okee, jeej. Ben ik zo slim om te kijken --' Nu slaap ik dus echt niet deze avond, ik ben echt niet gerust.
Ik geloof in geesten, dus echt leuk is het niet x)
x
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
SugarGuitar schreef:
Overlaatst had ik een artikel gelezen over enkele meiden die geesten wilden oproepen. Maar dat lukte niet. Gingen ze erna een foto trekken met zen alle. Toen ze foto terugzagen stond er een man achter hun. x]
Heb het artikel teruggevonden: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/42013/_Spookfoto_na_geestoproeping_.html
Geen idee of dit allemaal gefaket is of niet.
Van deze kreeg ik kippenvel ! Nu ben ik echt bang. Ik ga kijken op mijn foto"s of er nergens een geest opstaat
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
Van deze kreeg ik kippenvel ! Nu ben ik echt bang. Ik ga kijken op mijn foto"s of er nergens een geest opstaat
Wauw, als je zo een pagina op raarmaarwaar kan scoren ga ik ook een skelet uit het biologielokaal jatten, hem achter me zetten, en dan samen met vriendinnen een wazige foto met mijn mobiel maken