• Ja,ik wil een milkshake maken. Maar het probleem is,dat ik geen vanille suiker ofso iets heb. Maar is er iemand die weet dat je het er niet bij doet,het zo erg is ?

    dan heb je geen smaak toch?


    Imperfection Is Beautiful

    Shikari schreef:
    dan heb je geen smaak toch?

    Je hebt toch de smaak door het soort fruit of vruchten dat je erbij doet?

    Ik zou het niet weten eigenlijk. Zorg vooral dat je er ijs bijdoet! Mijn oma maakte het ooit eens zonder ijs - net gewoon uitgeperste banaan of zo.

    Milkshake maken doe je met melk, vanilleijs en fruit. That's it :D


    Don't walk away and leave without a reason.

    gewoon fruit (banaan is n aanrader) en vannille-ijs mixen (dan heb je dus bv. bananensmaak ;P)
    gewone suiker is het beste, maar geen is ook te doen ,)


    Save the earth! It's the only planet with chocolat!

    Kun je geen gewone suiker er in doen? Je hebt de smaak toch al van je ijs en fruit. Hij zal wel minder doorsmaken wel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoeft niet, als je maar een mixer/blender hebt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Conspiracy schreef:
    Ik zou het niet weten eigenlijk. Zorg vooral dat je er ijs bijdoet! Mijn oma maakte het ooit eens zonder ijs - net gewoon uitgeperste banaan of zo.

    Wij doen daar nooit ijs bij.

    Mijn vader heeft in de plaats er eens van die donkere bruine suiker bij gedaan. Helaas is dat al meer dan 8 jaar geleden en weet ik niet of dat lekker was.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Je hebt toch de smaak door het soort fruit of vruchten dat je erbij doet?


    ik doe altijd

    ijs + suiker+ vanillesuiker + bannaantjes / aarbeien + melk

    ik denk niet dat die vanillesuiker zoveel wegneemt van de smaak <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Vanillesuiker zorgt vooral voor de zoetheid. Kun je gerust varvangen door gewone suiker of zelfs niets.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vraag of de buren het hebben?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.