• En dan heb ik het over Mike Muller =']
    Like, ik was op internet aan het zoeken naar foto's kom ik deze site tegen x']
    Als je die foto's bekijkt zie je dus óverduidelijk boobs ._.
    En zij lijkt wel degelijk op Mike, dus nu denk ik dat-ie wel degelijk een meisje is/was.
    val me niet aan, ik zag de foto's ook maar enkel en ging er eerst van uit dat-ie een jongen was, en ik ben niet eens zeker dat-ie wel een meisje is/was.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik weet het ook niet meer xD

    nu weet ik het ook niet meer :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Die met die tieten is volgens mij een ander?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Die met die tieten is volgens mij een ander?


    Ik weet niet hoor, want, ze lijkt verdomd hard op Mike én dat meisje is als twee druppels water Mike haar (^^') zusje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Praat me even bij over die Mike?

    Die foto met boobies: je ziet haar gezicht niet, dus ik zou niet meteen denken dat het mike muller is :'D


    -

    Don't know, don't care. :')

    Barbaraaaaah schreef:
    Praat me even bij over die Mike?


    Mike is bekend als 'bekendste kloon' van Bill kaulitz ;]
    Bijna iedere Tokio Hotel-fan vindt hem het einde, naar horen zeggen heeft-ie ook al een aantal keren plastische chirurgie gedaan om op de Kaulitzen te lijken. Zelf beweert hij dat hij totaal niet op Bill wilt lijken en gewoon die stijl heeft.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ok, heeft de andere foto's nu pas gezien. ik weet niet, maar het kan we eigenlijk niet veel schelen :X


    -

    Blondiepants schreef:
    ok, heeft de andere foto's nu pas gezien. ik weet niet, maar het kan we eigenlijk niet veel schelen :X


    Mij nu ook niet bepaald, maar dit wou ik toch wel eventjes meedelen =}


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Volgens mij is het meisje (?) met de boobies iemand anders...
    pfft, ik weet het niet meer x'd


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Je kunt gewoon duidelijk zien dat het een meisje is.


    .

    Trouwens, Mike is waarschijnlijk gewoon een omgebouwd meisje. Transseksualiteit komt nu eenmaal voor, no big deal.

    Prodigy schreef:
    Trouwens, Mike is waarschijnlijk gewoon een omgebouwd meisje. Transseksualiteit komt nu eenmaal voor, no big deal.


    Waarschijnlijk ._.
    Ik zeg ook niet echt bepaald dat ik het een 'ramp' vind hoor =}


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Mike is bekend als 'bekendste kloon' van Bill kaulitz ;]
    Bijna iedere Tokio Hotel-fan vindt hem het einde, naar horen zeggen heeft-ie ook al een aantal keren plastische chirurgie gedaan om op de Kaulitzen te lijken. Zelf beweert hij dat hij totaal niet op Bill wilt lijken en gewoon die stijl heeft.

    Ik vat um. :Y)