• Hééy iedereen,,

    ik zit met een nogal groot probleem...
    er is iemand die een profiel heeft aangemaakt (op netlog) die daarop zichzelf voor doet als de bf van myn vriend,, hy zette een reactie op myn netlog waar hy in zei dat hy verliefd op me is,, myn vriend is daar nogal sterk op ingegaan,, maar zyn bf beweert dat hy dat niet is wat waarschynlyk ook zo is,, hy weet wrs dat het de ex vn myn vriend is of een vriendin vn haar die ruzie probeert te makn tussen hun eerder stuurde zyn ex ook een brichtje naar zyn bf dat ze niet met hem wilt omgaan omdat hy met my en myn vriend omgaat.
    nu liet zyn bf een brichtje op zyn netlog aan my zien waar in stond: "ik pak james (myn vriend) nog wel,, ik maak hem af" zo stond er in dat brichtje
    ik maak me erg ongerust vooral als hy nii reacgeert op een brichtje van my...is het nodiig denke jullie? ik will egt niet dat er iets met hem gebeurd :s :( :'( moet ik me zorgen maken?

    xx


    don't be afraid for something you can't see

    maak je geen zorgen het gaat vast heel goed met hem maak je niet druk


    i'm a vampire and i will kill you

    kan je hem niet bellen? of smsen? ofzo naar z'n huis gaan?


    i'm a vampire and i will kill you

    Ayumu schreef:
    maak je geen zorgen het gaat vast heel goed met hem maak je niet druk

    ik maak me meer zorgen of er egt iets met hem zou gebeuren :s :(


    don't be afraid for something you can't see

    Je moet je geen zorgen maken, dat kind probeert je gewoon gek te maken.Waarschijnlijk staat zijn mobiel uit ofzo.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ayumu schreef:
    kan je hem niet bellen? of smsen? ofzo naar z'n huis gaan?


    ik kan niet belln,, zyn gel is op en ik ben nu by men pa en mag hem vn mn pa niet zien :( :'(


    don't be afraid for something you can't see

    Bel hem gewoon met de thuis telefoon van je pa. Als je echt om je vriend geeft is dat die ene ruzie met je pa uiteindelijk wel waard. En maak je maar geen zorgen.

    Diegene die op het internet die grootste bek hebben durven in het echt helemaal niets.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik zou me ook niet teveel zorgen maken,het zijn wss loze dreigementen (:
    Als je je echt zorgen maakt leg dan een klacht neer voor bedreiging (:


    everybody needs a song.

    ik zou er in elk geval voor zorgen dat je dat account opgeeft wegens faken ;x en dat soort dreigementen zijn bijna altijd lose praatjes.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 22:31 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT