• En dan heb ik het over Mike Muller =']
    Like, ik was op internet aan het zoeken naar foto's kom ik deze site tegen x']
    Als je die foto's bekijkt zie je dus óverduidelijk boobs ._.
    En zij lijkt wel degelijk op Mike, dus nu denk ik dat-ie wel degelijk een meisje is/was.
    val me niet aan, ik zag de foto's ook maar enkel en ging er eerst van uit dat-ie een jongen was, en ik ben niet eens zeker dat-ie wel een meisje is/was.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Mike is bekend als 'bekendste kloon' van Bill kaulitz ;]
    Bijna iedere Tokio Hotel-fan vindt hem het einde, naar horen zeggen heeft-ie ook al een aantal keren plastische chirurgie gedaan om op de Kaulitzen te lijken. Zelf beweert hij dat hij totaal niet op Bill wilt lijken en gewoon die stijl heeft.

    dat weten we dan ook weer x)


    For once I want to be the car crash.

    meschien is hij/zij wle 2 geslechtig net zoals wormen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    meschien is hij/zij wle 2 geslechtig net zoals wormen


    Lekkur gezellig (nerd)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Blondiepants schreef:
    Die foto met boobies: je ziet haar gezicht niet, dus ik zou niet meteen denken dat het mike muller is :'D


    Maar wel bij andere foto`s.


    .

    Ik heb net wat meer foto's van hem/haar zitten bekijken en vind hem meer een slechte versie van Bill dan wat anders!


    For once I want to be the car crash.

    das tock mike muller niet? ;o ik vind niet eens dat zij erop lijkt,ze is een beetje dikker dan hem :X ik ben er bijna zeker van dat mike een jongen is^^


    we're just misguided ghosts

    Het is een meisje. Wat heb ik in dat ander topic heel de tijd ziten zeggen?

    JOYCEVIPx schreef:
    Het is een meisje. Wat heb ik in dat ander topic heel de tijd ziten zeggen?


    eu..in dat vorige topic ben ik like, 5 seconden geweest dus dat wist ik niet ;]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    LALALALALA schreef:
    Die met die tieten is volgens mij een ander?


    idd, dat is gwn een ander meisje , dat zie je zo aan de vorm van het gezicht en de ogen enzo , gwn het hele gezicht. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ken die hele Mike Muller niet..S:


    Als je maar een ananas hebt..

    ik weet het niet :x

    Blijkbaar.


    We'll never be as young as we are tonight

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    eu..in dat vorige topic ben ik like, 5 seconden geweest dus dat wist ik niet ;]

    Niets hoor ^^ maar er was er eentje dat bleef volhouden dat hij een jongen was,terwijl ik wel zeker wist [omdat ik die foto's had] dat het een meisje was.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Niets hoor ^^ maar er was er eentje dat bleef volhouden dat hij een jongen was,terwijl ik wel zeker wist [omdat ik die foto's had] dat het een meisje was.


    =} Oké, dan ben je kansloos.
    Maar het kan ook zijn dat die foto's totaal fake zijn. (alhoewel ieder detail overeen komt met dat van Mike :X)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wist het al lang. :'D
    Nee grapje. Ik zag laatst ook al ergens in iemands fotoboek hier een foto van hem waarop het lijkt alsof hij little titties heeft. Die zullen dan wel afgeplakt worden ofzo :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.