• ok heel veel van juilie gaan die echt raar vinden maar ik geloof er in ok here we go
    de maya voorspelling
    ze zeggen dat er drie dagen duisternis komt
    in 2012 dus over drie jaar
    maar er zijn ook mensen die zeggen dat het net zo iets is als de bigbang en dus dat allen levende wezens dood gaan wat ik nog lannnnnnggg niet wil want ik wil nog kindjes krijgen en op mezelf gaan woonen en nog heel lang bij men familie en vrienden zijn maar dus dat wouw ik zeggen en even vraagen geloofen juilie er ook in?


    To The Stars Through Adversity

    ze zeggen zo goed als elk jaar dat de wereld onder gaat =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nostradamus zegt iets anders. Dat we nu in de 20 jaar ofzo van ellende zitten, en dat het daarna weer goed komt. En dat de wereld pas vergaat in 3000 nog iets maar dat we dan al lang op andere planeten zitten. En de maya kalender stopte toch alleen maar op 2012? In 2012 gaan we naar een ander sterrenbeeld: Vissen. Dat is dus meteen de reden van al dat overstomingsgedoe. En op dat asterologische gebeuren is het einde van de wereld in het christendom gebaseerd, dus die hebben óók al geen gelijk.
    En daarbij zouden we al honderden keren allemaal dood zijn geweest, als je iedereen zou geloven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou, in 2000 zeiden ze dat ook.
    En ik ben levend en ik huppel (njah, loop) nog steeds rond hoor.

    Je moet er nu echt niet druk over maken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wtf Oo' En dan nog,iedereen gaat dood. Ofwel sterf je oud,ofwel word je morgen omver gereden,ofwel krijg je een ziekte waaraan je steft. Je gaat toch dood,maar neen,ik geloof er niet in.

    Ik geloof er niet en ik ben daarbij ook niet bang voor de dood, het boeit me echt niks. :'] Ik heb het toch niet door als ik dood ga.
    Daarbij, al die dingen die je nog niet gedaan hebt, wat heb je eraan die wél gedaan te hebben als je dood bent?


    Mew <3

    Nooit van gehoord, dus nee


    Life is unfair.

    Nee, ik geloof er niks van.
    En btw iedereen gaat toch een keer dood ;)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik geloof er niet in. Als al die dingen die ze voorspelden waren uitgekomen had ik hier niet gestaan.


    -

    Je moest eens weten hoe vaak ze al hebben gezegd dat de wereld over ... jaar ten onder gaat.
    Maak je niet druk :]


    I clicked my heels and wished for you.

    bullshit want er was ook gezegd dat de aarde voor 2009 zo ontploffen en guess what we're still here :)

    Lijkt op de film van gister die ik heb gezien. 'Knowing' daar kwam een soort explosie van de zon die zo warm was dat die de ozonlaag van de aarde verwoeste en de hitte nog diep in de grond ging. Geen enkel leven wezen bleef over.
    Maar nee, ik geloof er niet in.


    I live for the applause, you will die for it.

    In 1940 zou de wereld vergaan
    in 1989 zou die ook vergaan

    dikke vinger naar die voorspellers, die hebben te veel op

    Ooit vergaat de wereld toch, dus, het zou idd wel spijtig zijn dat het net rond deze tijd zou zijn, maar, iedereen gaat dan toch met je mee. Zogezegd, als je erin zou geloven.
    Maar, 't gaat zogezegd geleidelijk aan; meer orkanen, meer overstromingen, meer smelting enzo... Alles hangt aan mekaar vast.


    007