• ok heel veel van juilie gaan die echt raar vinden maar ik geloof er in ok here we go
    de maya voorspelling
    ze zeggen dat er drie dagen duisternis komt
    in 2012 dus over drie jaar
    maar er zijn ook mensen die zeggen dat het net zo iets is als de bigbang en dus dat allen levende wezens dood gaan wat ik nog lannnnnnggg niet wil want ik wil nog kindjes krijgen en op mezelf gaan woonen en nog heel lang bij men familie en vrienden zijn maar dus dat wouw ik zeggen en even vraagen geloofen juilie er ook in?


    To The Stars Through Adversity

    nee


    Je moet worden wie je bent.

    Maak je er maar niet druk om. Er zijn al zo vaak voorspellingen gedaan over dat de wereld zou vergaan en is dat zo? Nee, want we zijn er nog.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nope :Y)
    Als al die dingen die ze beweren uitkwamen, was de wereld al lang vergaan ;)
    Geloof er maar niet in, het is allemaal dikke vette onzin.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    DellCUPCAKE schreef:
    Nope :Y)
    Als al die dingen die ze beweren uitkwamen, was de wereld al lang vergaan ;)
    Geloof er maar niet in, het is allemaal dikke vette onzin.

    Boeiend. Dan zijn we allemaal in één klap dood en niemand zal er iets van voelen of van weten. Zo denk ik erover :D


    I recycle my thoughts.

    Je hoeft echt niet bang te zijn, hoor. Geniet gewoon nog van je leven. Want telkens daar zo druk om maken, is echt niet fijn voor jezelf. Ik kan ook niet zeggen wat je moet geloven, maar probeer het te vergeten en geniet van je leven die je nu hebt. (:


    You'll never dream alone. <3

    Bluh schreef:
    Maak je er maar niet druk om. Er zijn al zo vaak voorspellingen gedaan over dat de wereld zou vergaan en is dat zo? Nee, want we zijn er nog.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Tragisch hea x'D. Nee kidding maak je niet druk like als al die beweringen uitkwamen waren we nu al 10 keer dood gegaan fso.


    I build a house for your bones!

    Bluh schreef:
    Maak je er maar niet druk om. Er zijn al zo vaak voorspellingen gedaan over dat de wereld zou vergaan en is dat zo? Nee, want we zijn er nog.


    Tanya is de beste.

    I Don't Believe In Stuff Like Thát! Het is vast onzin. Er zijn miljoenen mensen die gaan zeggen dat we dan en zo dood gaan. Nou we zijn er nog steeds dus dit is even nep als al dat andere. Maak je geen zorgen.

    Zoals bijna iedereen hier al heeft gezegd: als dat soort voorspellingen waar waren, dan leefden we niet meer.
    Dus als ik jou was, zou ik er niet zoveel aandacht aan besteden en gewoon lekker verder leven :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind het ook onzin,,
    I mean in 1999 dachten ze ook dat de teller niet verder ging en dat alle computers gingen crashen of zo, maar daar is uieindeljik ook niks van waar geweest


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    zoiets zeggen ze altijd wel en als dat jaartal er is en er gebeurd niks kiezen ze we weer een andere :')


    -

    Tsjah , dat hadden ze ook gezegd meh orkaan Kathrina, 5 jaar voor ze New Orleans zou verwoesten, maar Bush en de inwoners van NO moesten er niets van weten en geloofden het niet. En toen de orkaan kwam, zeiden ze 'Dit kan ons toch niet gebeuren! Ongelofelijk!' alsof ze nooit van de waarschuwingen van de wetenschappers hebben geweten ...

    Dus, ik weet het niet.
    Maar wat is de maya voorspelling?
    Is dat echt iets serieus? Of voor de lol?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nope


    -