• ok heel veel van juilie gaan die echt raar vinden maar ik geloof er in ok here we go
    de maya voorspelling
    ze zeggen dat er drie dagen duisternis komt
    in 2012 dus over drie jaar
    maar er zijn ook mensen die zeggen dat het net zo iets is als de bigbang en dus dat allen levende wezens dood gaan wat ik nog lannnnnnggg niet wil want ik wil nog kindjes krijgen en op mezelf gaan woonen en nog heel lang bij men familie en vrienden zijn maar dus dat wouw ik zeggen en even vraagen geloofen juilie er ook in?


    To The Stars Through Adversity

    Nee, geloof ik niet in.
    Daar moeten ze dan maar even mee wachten tot ik toch al dood ben.
    (jaa, ik weet het, ik ben erg egoïstisch)


    Als je maar een ananas hebt..

    xBillster schreef:
    Tsjah , dat hadden ze ook gezegd meh orkaan Kathrina, 5 jaar voor ze New Orleans zou verwoesten, maar Bush en de inwoners van NO moesten er niets van weten en geloofden het niet. En toen de orkaan kwam, zeiden ze 'Dit kan ons toch niet gebeuren! Ongelofelijk!' alsof ze nooit van de waarschuwingen van de wetenschappers hebben geweten ...

    Dus, ik weet het niet.
    Maar wat is de maya voorspelling?
    Is dat echt iets serieus? Of voor de lol?


    nee de maya's zijn best serieus(jammer genoeg)


    To The Stars Through Adversity

    Kikkerxlove schreef:
    Tot nu toe hebben de Maya's het wel altijd goed gehad wat betreft voorspellingen.
    Maar wat logischer is (en wat ik van mijn leraar heb gehoord)
    Eerst 'heersten' de vrouwen tweeduizend jaar (ofzo)
    en daarna de mannen tweeduizend jaar.
    En nu komt er tweeduizend jaar 'chaos'
    ofzo:Y)
    Zoiets zou ik eerder geloven:Y) Klinkt ook veel logischer.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Allemaal bijgeloof! Vroeger zijden ze ook dat de aarde in 2004 zou vergaan. Dat is ook niet gebeurt! Dus dan lijkt mij dit ook heel sterk! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    10 jaar geleden zou de wereld ook vergaan, maar kijk; we zijn er nog steeds. Ik geloof er niet echt in. Als echte wetenschappers kunnen bewijzen dat de wereld in 2012 zal vergaan, dan zou ik het mss nog geloven. Maar de maya's geven daar een preciese datum aan (12 december 2012 ofzo?) en dat is wrm ik het niet geloof, omdat het zo precies is vastgelegd en dat kan niet. Ze kunnen op de geboorte van een baby nog niet de juiste, preciese datum met zekerheid vastleggen, hoe zouden ze dan het einde van de wereld gaan bepalen?

    Nou, ik geloof er niet in.
    En jua, als het toch klopt dan gaan we dood, he.
    Niets aan te doen.

    in 2000 zou de wereld ook vergaan. en zijn we vergaan? nope, we leven nog. =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    UseSomebody schreef:
    10 jaar geleden zou de wereld ook vergaan, maar kijk; we zijn er nog steeds. Ik geloof er niet echt in. Als echte wetenschappers kunnen bewijzen dat de wereld in 2012 zal vergaan, dan zou ik het mss nog geloven. Maar de maya's geven daar een preciese datum aan (12 december 2012 ofzo?) en dat is wrm ik het niet geloof, omdat het zo precies is vastgelegd en dat kan niet. Ze kunnen op de geboorte van een baby nog niet de juiste, preciese datum met zekerheid vastleggen, hoe zouden ze dan het einde van de wereld gaan bepalen?

    dat is serieus ook echt 5 dagen voor me verjaardag. kunnen ze het niet wat later doen? =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lee schreef:
    Boeiend. Dan zijn we allemaal in één klap dood en niemand zal er iets van voelen of van weten. Zo denk ik erover :D

    Zo denk ik er dus ook over. ;D

    We zien wel he

    ik weet de laatste tijd nie meer wa ik moet geloven ze

    iedereen kan je wat wijsmaken

    gwn afwachten en er nie aan denken gwn lol maken :D


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    dit is ook voorspel voor 1008 en we leven toch echt nog. elke keer word het eind voorpseld en het gebeurt nooit. en als het gebeurt kan je er toch niks aan veranderen dus waarom zou je je druk maken.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Lee schreef:
    Boeiend. Dan zijn we allemaal in één klap dood en niemand zal er iets van voelen of van weten. Zo denk ik erover :D

    Damn it, je hebt echt een goede manier van denken! neen, ik ben niet sarcastisch. Je hebt nog gelijk ook. Als de wereld vergaat en dus iedereen sterft, zal niemand nog verdriet hebben omdat ze iemand die ze graag zien hebben verloren ofzo want niemand zal het weten.. Dus mss is het nog niet zo slecht ^^

    Nahh :Y)

    Trafficlight schreef:
    (...)
    dat is serieus ook echt 5 dagen voor me verjaardag. kunnen ze het niet wat later doen? =3

    ahh ja, je kan je verjaardag ten minste nog vieren he ^^ en vraag het anders eens aan de maya's :x ^^

    Nou.. en die griep dan? Stel je voor dat dat in dat jaar allemaal is versprijt. In Nederland is het zelfs al en in Drenthe -.- Ik vind dat eng!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus