• ok heel veel van juilie gaan die echt raar vinden maar ik geloof er in ok here we go
    de maya voorspelling
    ze zeggen dat er drie dagen duisternis komt
    in 2012 dus over drie jaar
    maar er zijn ook mensen die zeggen dat het net zo iets is als de bigbang en dus dat allen levende wezens dood gaan wat ik nog lannnnnnggg niet wil want ik wil nog kindjes krijgen en op mezelf gaan woonen en nog heel lang bij men familie en vrienden zijn maar dus dat wouw ik zeggen en even vraagen geloofen juilie er ook in?


    To The Stars Through Adversity

    Lee schreef:
    Boeiend. Dan zijn we allemaal in één klap dood en niemand zal er iets van voelen of van weten. Zo denk ik erover :D

    Helemaal blij XD
    Maar, ik geloof er niet in.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Lee schreef:
    Boeiend. Dan zijn we allemaal in één klap dood en niemand zal er iets van voelen of van weten. Zo denk ik erover :D


    None but ourselves can free our minds.

    ik geloof der wel in,,maar langs de andere kant nie..
    ik bedoel,,oke de wereld zal ooit wel s vergaan maar nu nog niet.
    en als we nr die domme voorspellinge moete luistere ware we al lang dood.


    Imperfection Is Beautiful

    Nee, er zijn al een paar voorspellingen geweest van de wereld gaat dan of dan vergaan, maar het is nogaltijd niet gebeurd en dan nog, dan voelen we er toch niets van?

    gaan we dan alweer dood ??


    We can only learn to love by loving.

    Tot nu toe hebben de Maya's het wel altijd goed gehad wat betreft voorspellingen.
    Maar wat logischer is (en wat ik van mijn leraar heb gehoord)
    Eerst 'heersten' de vrouwen tweeduizend jaar (ofzo)
    en daarna de mannen tweeduizend jaar.
    En nu komt er tweeduizend jaar 'chaos'
    ofzo:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    -plat- Sorry, ik moest hier ff om lachen. Haha serieus, vier jaar geleden zeiden ze dat over vier jaar -dit jaar dus- de wereld ging vergaan, zitten we nu dan in de hemel of zo? Waar máák je je druk om? Zo'n voorspellingen zijn pure bangmakerij + quatsch

    Koop kaarsen en lucifers, heb je ook geen duisternis :'D
    En ik geloof er niet zo heel erg in, ze zeiden ook dat we in 2000 dood zouden gaan, en we zijn nog steeds op deze aardkloot.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oh, ik vind dit ook wel best zielig eigenlijk want hier hebben we het al zo vaak over gehad.

    Als we al die voorspellingen moesten geloven waren we al 32168 keer dood geweest.


    We'll never be as young as we are tonight

    Iedereen zijn tijd komt wel eens, ik geloof niet bepaald in die dingen, we zien wel allemaal ^^

    Ik geloof er niet in.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Alicious schreef:
    Als we al die voorspellingen moesten geloven waren we al 32168 keer dood geweest.

    Nu overdrijf je, we zouden dan 32160 keer dood zijn geweest, muts.


    ok

    Dit soort bull shit roepen ze al zoveel jaar =='


    Scream for mercy!

    Als we al dood gaan, zal het zo snel gaan dat we het niet eens merken. Maak je maar geen zorgen, de wereld vergaat niet zomaar, hij is al behoorlijk naar de klote, maar hij kon heus nog wel iets hebben.


    Wie du mir, so ich dir.