• En dik klote.

    Ik heb al meerdere malen geprobeerd op andere account series te maken, maar ze worden gewoon niet gemaakt, dus geef nou eerlijk toe mensen, jullie maken gewoon series op de naam niet om het idee of het schirjven.

    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wist zelfs niet dat jy meerdere accounts had, laat dan staan dat ik daarop je series ga maken x']


    I found myself in Wonderland.

    Vanuit mijn standpunt geef ik het niet toe, in algemeen standpunt wel :Y)
    Ik heb er zelfs bewijs voor. Er is iemand op Q die hier vrij bekend is. Toen ze eens ging promoten onder de naam van haar schuilaccount (wist ik toen nog niet) klikte ik puur willekeurig de serie aan nadat ik de beschrijving had gelezen. Toen daarna stuurde ze me een bericht waarin ze vertelde dat onder dit account haar verhalen veel minder worden gemaakt.
    En ik ben het ermee eens met wat Cherished zegt. Ik heb ook een aantal verhalen en SA's waarvoor ik niet eens promoot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Topic nr. 4545405045646. Maar je hebt gelijk, het is klote, het is oneerlijk, maar vriendjespolitiek heerst hier gewoon, niets aan te veranderen. Ik ben blij dat je het voor minder populaire opneemt. Íkzelf maak alleen series als ze me interesseren, van eender wie.


    Only losers can act the way you do