• En dik klote.

    Ik heb al meerdere malen geprobeerd op andere account series te maken, maar ze worden gewoon niet gemaakt, dus geef nou eerlijk toe mensen, jullie maken gewoon series op de naam niet om het idee of het schirjven.

    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Uh, dan gaan mensen hem maken omdat ik het heb geschreven? en wat leg ik net uit, dat ik dat niet wil..


    Ik heb toch ook niet gezegt dat ik ze maak omdat jij het bent ? Ik lees alleen als het verhaal me boeiend lijkt. Daarom zeg ik dat zo, want als we niet weten waar het over gaat heeft het weinig nut .


    .

    PoisonIvy schreef:
    Het is ook zo dat een serie alleen maar word gemaakt als er seks in zit, een beroemd persoon en het liefst ook nog eens keiveel drama,
    Maar als dat nou gewoon is wat mensen graag lezen...


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    PoisonIvy schreef:
    Het is ook zo dat een serie alleen maar word gemaakt als er seks in zit, een beroemd persoon en het liefst ook nog eens keiveel drama,


    Dat keiveel drama klopt wel en beroemd persoon ook wel maar dat hoeft niet persè! Confuse maakt ook verhaaltjes zonder dat er beroemde mensen of heel veel drama in zitten, maar toch worden ze vaak gelezen....


    .

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Ik ben verwend, ik wil gewoon de makers en de reacties, anders ben ik al gouw zat van een serie.

    Jij verwende!
    Hm ik vind schrijven gewoon leuk als ik er zin in heb. (: Als mensen het dan nog lezen en ook leuk vinden is dat enkel leuk meegenomen.

    marilena schreef:
    (...)

    Dat keiveel drama klopt wel en beroemd persoon ook wel maar dat hoeft niet persè! Confuse maakt ook verhaaltjes zonder dat er beroemde mensen of heel veel drama in zitten, maar toch worden ze vaak gelezen....

    Maybe.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar trouwens, waar maak je je druk om.
    Ivy je bént bekend. Je dingen wórden gelezen. (:

    Cherished schreef:
    (...)
    Jij verwende!
    Hm ik vind schrijven gewoon leuk als ik er zin in heb. (: Als mensen het dan nog lezen en ook leuk vinden is dat enkel leuk meegenomen.

    Dan kan je het beter helemaal niet onine zetten :X Maar wacht maar, als jou series nog eens 1000 keer gemaakt worden praten we verder.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherished schreef:
    Maar trouwens, waar maak je je druk om.
    Ivy je bént bekend. Je dingen wórden gelezen. (:

    Na, ik wil dat mensen het lezen omdat het mooi is maar niet omdat Ik het hb geschreven, maar oke ik zou me wel aanstellen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whipple schreef:
    het leven is oneerlijk :Y)

    -wilde dat even zeggen-
    En je hebt nog gelijk ook! x']

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Na, ik wil dat mensen het lezen omdat het mooi is maar niet omdat Ik het hb geschreven, maar oke ik zou me wel aanstellen.
    en je bent gewoon zo sociaal dat je opkomt voor de minder bekende mensen?(A)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)en je bent gewoon zo sociaal dat je opkomt voor de minder bekende mensen?(A)

    Dat zeker.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Het is ook zo dat een serie alleen maar word gemaakt als er seks in zit, een beroemd persoon en het liefst ook nog eens keiveel drama,



    das wel zo
    Ik maak ook wel quizen/stories die ik niet ken,, maar dan moet ik ze maar net tegenkomen


    I'm dreaming my end till I'm living it

    PoisonIvy schreef:
    Het is ook zo dat een serie alleen maar word gemaakt als er seks in zit, een beroemd persoon en het liefst ook nog eens keiveel drama,

    mijn zit vol drama en gaat over een beromdheid en heb maar 2 vaste lezers :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Poppy schreef:
    (...) En je hebt nog gelijk ook! x']

    danku (A)

    PoisonIvy schreef:
    Het is ook zo dat een serie alleen maar word gemaakt als er seks in zit, een beroemd persoon en het liefst ook nog eens keiveel drama,

    Ja da's waar. En als je dan een iets normalere story maakt zonder drama, sex en bekende personen, wordt hij praktisch niet gemaakt. Of je moet hem in de spotlight pleuren --'


    Never run out of reasons to smile...