• En dik klote.

    Ik heb al meerdere malen geprobeerd op andere account series te maken, maar ze worden gewoon niet gemaakt, dus geef nou eerlijk toe mensen, jullie maken gewoon series op de naam niet om het idee of het schirjven.

    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zo is het maar net. :')

    Ik doe dat bijna nooit!
    Wat voor`n verhalen waren het eigenlijk?


    .

    Als jij hier een topic neerploft om je serie te promoten en het spreekt me aan dan maak ik hem heus wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja :'D
    Dat is zo, maar ik zit er niet zo mee.

    Schrijven doe je voor jezelf.
    -hint-

    marilena schreef:
    Ik doe dat bijna nooit!
    Wat voor`n verhalen waren het eigenlijk?

    Zeg ik niet, ^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is idd niet eerlijk. Maar het zijn toch echt de mensen zelf die alleen series gaan maken van mensen die ze kennen dus ja wat doe je dr aan??


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Bluh schreef:
    Als jij hier een topic neerploft om je serie te promoten en het spreekt me aan dan maak ik hem heus wel.

    Cherished schreef:
    Ja :'D
    Dat is zo, maar ik zit er niet zo mee.

    Schrijven doe je voor jezelf.
    -hint-

    Ik ben verwend, ik wil gewoon de makers en de reacties, anders ben ik al gouw zat van een serie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze vinden jou populair? *)
    Niet slecht bedoeld hoor. ^^


    -

    Misschien zijn die accounts niet zo actief/bekend?
    Ik heb geen idee, ik lees bijna nooit series meer. ^^


    -

    Ik heb al mijn series verwijderd, ze werden ook niet gemaakt. Misschien als ik nu nieuwe erop ga zetten, wel. Ik vind het ook dik oneerlijk hoor.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    het leven is oneerlijk :Y)

    -wilde dat even zeggen-

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Zeg ik niet, ^^


    Vind je het gek dat niemand ze maakt! Als we niet weten wat voor'n verhaal het is gaan we hem natuurlijk ook niet maken!


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Vind je het gek dat niemand ze maakt! Als we niet weten wat voor'n verhaal het is gaan we hem natuurlijk ook niet maken!

    Uh, dan gaan mensen hem maken omdat ik het heb geschreven? en wat leg ik net uit, dat ik dat niet wil..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is ook zo dat een serie alleen maar word gemaakt als er seks in zit, een beroemd persoon en het liefst ook nog eens keiveel drama,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.