• uwaaaaaaaaah!
    mijn moeder heeft net mijn ponny geknipt...
    ik zie er niet uit! wat moet ik doen?!
    het komt tot halverwege mijn voorhoofd en loopt rond(urg).
    ik kan niet eens een diadeem indoen omdat er dan allemaal plukken aan de achterkant recht overeind staan!
    ik moet waarschijnlijk maandag met achterlijke glitterspeldjes in mijn haar naar school(zo'n acht stuks omdat anders die )*@&$bfksk&&!!! plukken er alsnog onder vandaan komen) naar school omdat dat het enige is wat ik heb...
    help me plies!!!!!!! TT.TT

    Hooi. Oew das wel erg, maar als je gaat douchen en het is opgedroogt enzo zit het vast wel leuk, en anders kan er nog steds gel in. Mss blijft het dan wel zitten. Kijk ik ga dus voor die soort dingen naar de kapper :X en al aan extensions gedacht?

    ga naar de kapper, en laat de kapper het goed knippen... dat kan best kort worden, maar dat zit het tenminste wel weer goed..


    Never forget the things that make you smile

    ehm, misschien kan je het zó hard stijlen dat het wat langer is? :3


    None but ourselves can free our minds.

    Waarom zo'n drama hier rond om heen? Over een week is het al langer en vind je het hoogstwaarschijnlijk wél leuk. (: Just wait and see, and you'll be just fine.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    @Liess, denk van niet... =S
    ik zie er écht niet uit. en ik hoop dat je gelijk hebt en dat het over een week langer is. ik denk niet dat ik het dan wel leuk vind, maar het is wel beter als het langer is. ik wil veel liever op cleopatra lijken dan op Abby van NCIS.
    ik heb momenteel een vreemd huppelkuttenstaartje naar de zijkant van mijn hoofd, niet naar achteren.
    super weird!

    jeey~~!
    ik heb mijn haar laten bijknippen, en nu is het niet meer vreemd!! of in ieder geval minder!!
    de kapper zei dat ik eruit zag als een Japans manga figuur XD LOLZ!

    ...
    wel jammer, kon pas na school dus iedereen heeft mijn fugly haar gezien... en ik had dan wel een hoed op maar bij veel leraren moest ie af... -_-
    nog een keer bedankt iedereen die me heeft geholpen!! thank you verry much!!
    -Toph