• uwaaaaaaaaah!
    mijn moeder heeft net mijn ponny geknipt...
    ik zie er niet uit! wat moet ik doen?!
    het komt tot halverwege mijn voorhoofd en loopt rond(urg).
    ik kan niet eens een diadeem indoen omdat er dan allemaal plukken aan de achterkant recht overeind staan!
    ik moet waarschijnlijk maandag met achterlijke glitterspeldjes in mijn haar naar school(zo'n acht stuks omdat anders die )*@&$bfksk&&!!! plukken er alsnog onder vandaan komen) naar school omdat dat het enige is wat ik heb...
    help me plies!!!!!!! TT.TT

    oke, ik ga met mijn hoofd onder de kraan hangen, ben over drie minuten terug om verder te klagen.

    dank jullie wel mensen dat jullie me willen helpen!! <3

    Neem haar van achter je ponnie en kam dat naar voren, en dan ook een beetje van de zijkant en dat een kant op kammen, vast maken met een speldje.
    Volgens mij zie je dan je ponnie er niet meer onder zitten.


    Mew <3

    Is het btw zo'n pony. Of anders?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    Is het btw zo'n pony. Of anders?

    Omgosh, als het zo'n pony is, is het wel erg hoor! O.O Maar denk het niet, aangezien ze zei dat het net boven haar wenkbrouwen komt.
    @ Air,
    Dat is volgens mijn geen goed idee, want dat heb ik al geprobeerd omdat ik ook zo'n fugly pony had, maar daar kwam telkens los, of er zat een stukje ruimte in waardoor je de pony zag, etc.
    Kun je je pony niet schuin zetten?


    You'll never dream alone. <3

    Repeat schreef:
    Is het btw zo'n pony. Of anders?


    het loopt zo, maar dan iets langer.
    het hangt net iets boven mijn wenkbrauwen.
    ik zie er uit als cleopatra met een uitgeschoten knipbeurt en een vierkante bril op dat het nog lelijker maakt >.<
    cleopatra was tenminste nog mooi, ik niet.

    KikaRareShit schreef:
    (...)
    Omgosh, als het zo'n pony is, is het wel erg hoor! O.O Maar denk het niet, aangezien ze zei dat het net boven haar wenkbrouwen komt.
    @ Air,
    Dat is volgens mijn geen goed idee, want dat heb ik al geprobeerd omdat ik ook zo'n fugly pony had, maar daar kwam telkens los, of er zat een stukje ruimte in waardoor je de pony zag, etc.
    Kun je je pony niet schuin zetten?

    het lijkt dan net nog korter, ik heb het al geprobeerd.
    @Immortal, ik heb met mijn hoofd onder de kraan gehangen en het heeft een beetje geholpen(dank je! thank you! arigato! Merci! gracias! danke schon! ben dankjewel in het Russisch vergeten! de rest ook dank je wel!) het is nu alleen nog maar in het midden zo achterlijk kort, het is nu meer een cleopatra look met een rondlopende ponny.
    een kleine verbetering.

    De kapper had dat dus ook een keer bij mij geflikt. Ik heb heel die dagen rondgelopen terwijl ik mijn wenkbrauwen op had getrokken, zodat m'n wenkbrauwen wat hoger zaten en het dus wat minder opviel. o.o


    -

    Extensions. je hebt van die speciale extensions die alleen een pony zijn, volgens mj kun je ze via Attitude kopen!


    BAM!

    JOYCEVIPx schreef:
    Bijknippen. Of anders is de beste oplossing toch wel u glitterspeltjes ö
    Oooh, nee!! XD
    NIET ZELF JE PONY BIJKNIPPEN *staart nog even geschokt in de spiegel* het duurde bij mij 2 weken voor het er weer normaal uitzag o-o

    Misschien kan je door het een paar keer goed naar een zijkant te kammen er toch wat gel of hairspray in doen en dan gewoon een schuine pony ervan maken. misschien is dat wat?


    "Let them eat cake!"

    RandomRhythm schreef:
    Extensions. je hebt van die speciale extensions die alleen een pony zijn, volgens mj kun je ze via Attitude kopen!


    Voor Maandag heeft ze die niet binnen...


    "Let them eat cake!"

    mensen, zo erg bedankt dat jullie me helpen!

    Je kan de rest van je haar in twee staartjes doen, dat kan vaak leuk met zo'n pony, zoals dit.
    En don't worry, over een paar maanden is het al weer bijgegroeid en is de pony langer :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherished schreef:
    Heb je niet vna die kleine schuifdingetjes?
    Ga die anders morgen kopen ;)

    Je kan het nog naar achteren doen en als er plukken komen gel in doen,maakt niet uit hoeveel dan ziet niemand er meer iets van..

    verder weet ik niet..
    Of ik blijft morgen thuis en gaat morgen naar andere kapper misschien heeft die oplossing.