• uwaaaaaaaaah!
    mijn moeder heeft net mijn ponny geknipt...
    ik zie er niet uit! wat moet ik doen?!
    het komt tot halverwege mijn voorhoofd en loopt rond(urg).
    ik kan niet eens een diadeem indoen omdat er dan allemaal plukken aan de achterkant recht overeind staan!
    ik moet waarschijnlijk maandag met achterlijke glitterspeldjes in mijn haar naar school(zo'n acht stuks omdat anders die )*@&$bfksk&&!!! plukken er alsnog onder vandaan komen) naar school omdat dat het enige is wat ik heb...
    help me plies!!!!!!! TT.TT

    Dat is zwaar kut.
    o.o ehm weet zo snel geen oplossing...

    Bijknippen. Of anders is de beste oplossing toch wel u glitterspeltjes ö

    Gel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Trek er eens een picture van en zet het even in je FB?
    Dan hebben we allereerst een blik hoe je er nu uitziet..


    I found myself in Wonderland.

    Ik heb ook een pony die rondloopt. Alleen dan iets hoger dan mijn wenkbrauwen. Maar even on-topic: draag een petje? Meld je ziek? Ga naar de kapper en vraag of die het nog kan redden? Meer opties weet ik niet. Sorry.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Met veel haarspray het leuk laten zitten?
    Of of, het schuin omhoog krullen met de krultang?

    douche?

    mijn pony zit na knippen nooit goed

    was ik het een paar keer zit het weer goed ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik kan je niet helpen als ik niet weet hoe het eruit ziet i'm sorry :X


    Get back motherfuckerz'

    Mistake schreef:
    Trek er eens een picture van en zet het even in je FB?
    Dan hebben we allereerst een blik hoe je er nu uitziet..


    Never run out of reasons to smile...

    NEEM DAT GLITTERSPELDJE DUDE!!
    Die roelen (cool)
    Nee, doe zoals Mistak al zegt: Maak een foto en zet die in je FB anders weten we al niet hoe 't eruit ziet.

    de foto gaat al niet lukken, geen webcam of camera. mijn ponny komt echt tot BOVEN mijn wenkbrauwen en staat vreemd halfbol, hoe erg ik ook mijn best doe om het plat te krijgen (dat het gdvrdm ALTIJD doet behalve bij mijn ponny!)ik mag me niet ziek melden, petten mogen ook niet en mijn haar is zo kut dat er geen gel of haarlak in kan blijven zitten, na drie minuten staat het weer kut.

    en mijn voorhoofd i lelijk! TT.TT
    kut man, dit kan echt niet erger worden...

    Heb je niet vna die kleine schuifdingetjes?
    Ga die anders morgen kopen ;)

    Tophx schreef:
    de foto gaat al niet lukken, geen webcam of camera. mijn ponny komt echt tot BOVEN mijn wenkbrauwen en staat vreemd halfbol, hoe erg ik ook mijn best doe om het plat te krijgen (dat het gdvrdm ALTIJD doet behalve bij mijn ponny!)ik mag me niet ziek melden, petten mogen ook niet en mijn haar is zo kut dat er geen gel of haarlak in kan blijven zitten, na drie minuten staat het weer kut.

    dat had ik ook
    douche een paar keer en het zit goed ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Cherished schreef:
    Heb je niet vna die kleine schuifdingetjes?
    Ga die anders morgen kopen ;)


    I'd rather go naked than wear fur.