• Hoihoi,
    ik kreeg net een telefoontje dat ik ben aangenomen bij de Blokker voor vakantiewerk in augustus. Ik ga waarschijnlijk 5 dagen per week werken, dus ik verdien al het geld dat ik heb gespaard voor mijn vakantie in Engeland zo weer terug dus ik ben superblij ^^

    Zijn er meer mensen die een vakantiebaantje hebben of ernaar op zoek zijn?


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben op zoek, maar ik heb zo het gevoel dat ik niks ga vinden, aangezien het over twee weken al vakantie is. :'D

    Ik heb er ook eentje, kuisen dan wel. Maar dat is bij zo'n groot bedrijf en dan moet ik bijvoorbeeld een kantoor stofzuigen of ik moet in de Mediamarkt dweilen, ofzo. :')

    proficiat! (:

    ik heb er geen, ik ga er dit jaar ook geen doen, maar wrsch wel volgend jaar.

    Goed voor jouw (=
    Ik heb er ook een. Ik mag de laatste twee weken gaan poetsen bij de gemeente =D


    It's all for you, my butterfly.

    =D.
    Ik ben op zoek, moet nog solliciteren, misschien kan ik bij het bedrijf werken waar men moeder werkt. =D.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Nee, ik ga zowieso al iedere week bijna gaan werken dus moet ik geen vakantiejob meer doen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik ben dringend op zoek naar een vakantiebaantje want anders mag ik niet een week op vakantie met vriendin van me ..
    maar aangezien het al bijna vakantie is heb ik een probleem .. x'D


    -

    Ik ben nog te jong xd
    Maar wel koel dat je aangenomen bent =D

    Ik ga tomaten plukken >.<
    Maarja, het is met mijn bf & het verdient pakken geld. Dus al bij al ben ik toch nog blij (:


    Never run out of reasons to smile...

    ik wil wel, maar ik ben te jong^^
    dus.. en ik wil een (vakantie)baan bij de freerecord shop <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Bumblebee schreef:
    Ik ben op zoek, maar ik heb zo het gevoel dat ik niks ga vinden, aangezien het over twee weken al vakantie is. :'D

    Bij mij in de buurt barst het van de winkels die nog medewerkers zoeken. Misschien gewoon eens het (stads)centrum ingaan? :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Oehh, congrats.
    Volgens mij ben ik te jong om een echte bijbaan te hebben en kan ik alleen maar kranten en folders rondbrengen of bollen pellen ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben nog te jong om te gaan werken :'(


    everything you imagined, and more...

    ehm ik heb gesolliciteerd bij de kruidvat maar ik heb nog niks gehoord en het is al 5 dagen verder :(

    Bumblebee schreef:
    Ik ben op zoek, maar ik heb zo het gevoel dat ik niks ga vinden, aangezien het over twee weken al vakantie is. :'D

    hetzelfde :Y)


    Some people make the world special just by being in it