• Een meisje uit België wou drie stipjes naast haar oog tattooeren, alleen de tattooeerder was Frans en het meisje kon alleen Nederlands. End of story. Ze klaagt meneer tattooeerder aan, omdat hij dus 53 sterretjes teveel heeft gezet.
    het meisje claimt in slaap te zijn gevallen onder het zetten van de 56 tattoos op haar gezicht.
    bron
    Dat wijf lult dik als je het mij vraagt.. ¬¬
    Edit:
    Het kind gaat de helft van de tattoos weg lazeren, op kosten van de tattooeerder. Dit doet hij om zijn naam zuiver te houden.

(bericht aangepast door een moderator)

The economy is suffering, let it DIE!

Ja want, als je getattooëerd word, val je ook echt in slaap enzo?

Life is hard and then we die

als ze echt niet wilde dat iedereen het zag zou ze het toch niet in de krant enzo laten zetten?

Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

Op de ene foto staan de sterren aan de ene kant en op de andere foto aan de andere kant, ik vindt dat raar!

.

marilena schreef:
    Op de ene foto staan de sterren aan de ene kant en op de andere foto aan de andere kant, ik vindt dat raar!

De ene foto is simpelweg gespiegeld^^.

If you had never come out of the blue, I would've stay

pech voe eur é,
    tes gwn een domme x)
    maar ze heeft haar 3 toch wel é

Gilles (ll)

kut (:

He kissed my lips , i taste your mouth <3

uhm, een tattoo laten zetten is meestal niet echt een fijn gevoel, daarbij val je niet in slaap xo
    en bij wat voor tattoo-vent laatje het dan wel niet zetten alsie geen engels kan X3

Wow, that's an awesome vampire power, dude.

viedeogame schreef:
    (...)
    op de bron staat 18 :')
    dus ze zou wel engels moeten kunnen, maar dan is de vraag natuurlijk of die kerel ook engels kan.

In de krant stond dat hij maar een klein beetje Engels kan. Maar op het nieuws is er een heel intervieuw mee geweest in het Engels xD

Live life limitless.

dat mens is fucking dom komaan wat een excuus: ik ben waarschijnlijk in slaap gevalln(A)
    like als ze 56sterrn op je face TATOËREN voel je dat toch wel zeker o_O nee madam valt zogezegd in slaap --"
    & dan is die oen van een tatoeur weer veel te goed om AL dat geld van die 53 andere sterren ALLEMAAL terug aan haar te betalen, like hou het maar dude je hebt het verdient xD

btw vanmorge stond er in de krant een foto van haar tussen acteurs van *trommelgeroffel¨* STARWARS:Y) whahah vond ik zoo goed gevonden xD+ hjaar bijnaam is nu: het sterremeisje(A)
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Floodlight schreef:
    Die tattooerder lult
    Ik zie geen gelijkenis tussen 3 en 56
    drie - trois
    zesenvijftig - cinquantesix
    Trekt niet eens op elkaar in uitspraak
    [drie] - [cinkaantsies]

dat meisje kon geen frans, dus ze heeft vast niet gezegd in het frans wat ze precies wou.

-

Ja das pech gezicht weg ^^

Sorry ben melig^^

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

HAHAHAHAHAHAAAA ZOMG
    vandaag stond de krant vól met spotprenten daarover; zoals iets van Carglass: Sterretje? Carglass hersteld, Carglass vervangt ;D

dikke bullshit. x_x als je het mij vraagt althans.

the world comes to life.

Marshmellow schreef:
    (...)
    De ene foto is simpelweg gespiegeld^^.

Maar hij lijkt niet gespiegeld.

.

Conspiracy schreef:
    HAHAHAHAHAHAAAA ZOMG
    vandaag stond de krant vól met spotprenten daarover; zoals iets van Carglass: Sterretje? Carglass hersteld, Carglass vervangt ;D

die vind ik best wel goed bedacht x'D

-