• Een meisje uit België wou drie stipjes naast haar oog tattooeren, alleen de tattooeerder was Frans en het meisje kon alleen Nederlands. End of story. Ze klaagt meneer tattooeerder aan, omdat hij dus 53 sterretjes teveel heeft gezet.
    het meisje claimt in slaap te zijn gevallen onder het zetten van de 56 tattoos op haar gezicht.
    bron
    Dat wijf lult dik als je het mij vraagt.. ¬¬
    Edit:
    Het kind gaat de helft van de tattoos weg lazeren, op kosten van de tattooeerder. Dit doet hij om zijn naam zuiver te houden.



    (bericht aangepast door een moderator)


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    nouja. Zij kan niks bewijzen. Het is haar woord tegen die van de tattooeerder. Alleen je KAN niet in slaap vallen onder een tattoo op je gezicht, dus moet je dat door hebben.
    meeste fransen kunnen geen engels, maar dan ga je toch naar een nederlandse tattooeerder?! O_o
    hoe kan iemand die jou niet kan verstaan, en andersom, nou ooit een goeie tattoo zetten die jij wilt?


    Ja precies, ze moest gewoon naar een Nederlandse tattoeerder ! Zoals Gerrit Termaat ... hij is echt fucking goed hij is al bijna de beste van de wereld hij heeft duizenden prijzen gewonnen in Amerika en weet ik veel waar nog meer,hij is ook vaak op tv geweest en hij is de vader van een klasgenoot van mij !


    .

    FallOfTears schreef:
    En bij zo'n creep laat je toch geen tattoo zetten? :X

    Ik in ieder geval niet.

    ik wel.. de tattoos die hij heeft zijn mooi.. dus. tja.
    alleen ik zou het niet doen omdat ik geen frans kan x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    ik wel.. de tattoos die hij heeft zijn mooi.. dus. tja.
    alleen ik zou het niet doen omdat ik geen frans kan x'D


    Ik zou het never nooit doen bij zo`n engerd !


    .

    FallOfTears schreef:
    En bij zo'n creep laat je toch geen tattoo zetten? :X

    Ik in ieder geval niet.

    Wat maakt hem een creep?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    marilena schreef:
    (...)

    Ik zou het never nooit doen bij zo`n engerd !

    t gaat er niet om hoe hij er uit ziet, maar hoe hij tattooeerd.
    dus bij een hunk die scheef tattooeer doe je t wel?
    dat is toch niet logisch.. ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    Screwed schreef:
    (...)
    Wat maakt hem een creep?


    Alles


    .

    LotteLampje schreef:
    (...)
    t gaat er niet om hoe hij er uit ziet, maar hoe hij tattooeerd.
    dus bij een hunk die scheef tattooeer doe je t wel?
    dat is toch niet logisch.. ¬¬


    Nee,ik wil zowiezo geen tattoe maar okej..... als ie eng is dan doe ik het eigenlijk niet dan zoek ik liever naar iemand die het goed kan èn er fatsoenlijk uit ziet !


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Alles

    Dus je kent hem persoonlijk? (: Wat gaaf.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    marilena schreef:
    (...)

    Nee,ik wil zowiezo geen tattoe maar okej..... als ie eng is dan doe ik het eigenlijk niet dan zoek ik liever naar iemand die het goed kan èn er fatsoenlijk uit ziet !

    Hij ziet er hardstikke verzorgt uit..
    alleen hij heeft veel piercings en tattoos..
    ik zou zo iemand eerder vertrouwen dan iemand met 1 tattoo. want hij heeft wel ervaring.. :/


    The economy is suffering, let it DIE!

    Screwed schreef:
    (...)
    Dus je kent hem persoonlijk? (: Wat gaaf.


    Whahah volgens mij snap je wel wat ik bedoel, toch ?
    Maar ik vind hem er gewoon eng uitzien met die piercings , tattoes en wat hij allemaal verder heeft.


    .

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Hij ziet er hardstikke verzorgt uit..
    alleen hij heeft veel piercings en tattoos..
    ik zou zo iemand eerder vertrouwen dan iemand met 1 tattoo. want hij heeft wel ervaring.. :/


    Heb je ook een tattoe bij hem laten zetten ? :')
    Altans als je kon zou je dat dan doen ?


    .

    De Fransen vertikken het toch om engels te praten? :X Maar inderdeed, ik denk niet dat je inslaap valt als ze aan je huid bezig zitten?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    marilena schreef:
    (...)

    Whahah volgens mij snap je wel wat ik bedoel, toch ?
    Maar ik vind hem er gewoon eng uitzien met die piercings , tattoes en wat hij allemaal verder heeft.

    Zeg dan ook niet dat alles hem een creep maakt. Of dat hij uberhäupt een creep is. Veel mensen met tattoo's/piersings zijn véél aardiger dan mensen zonder. En dan heb ik het niet over mensen met 3 stipjes, als je snapt wat ik bedoel. ;)
    Dat hij dat mooi vindt maakt hem nog geen creep. Dat vind ik echt een kutinstelling. Maar dat is mijn mening. X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Hij ziet er hardstikke verzorgt uit..
    alleen hij heeft veel piercings en tattoos..
    ik zou zo iemand eerder vertrouwen dan iemand met 1 tattoo. want hij heeft wel ervaring.. :/

    schat je weet da ie mensen hun eigen tatoo niet zetten he :X
    dat doet iemand anders voor ze
    dus daar kan je niet uit op maken of ze ervaring hebben of niet


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Moet ze maar bij tattoo ronny gaan,dan heeft ze het niet voor ö
    nee serieus,er zit echt iets meer achter aan dat meisje haar kant hoor ö Iemand die tattoo's zet gaat zowiezo de mensen niet verkeerd verstaan. En dan nog,tijdens een tattoo kun je bijna niet inslaap vallen. Ten eerste omdat er een naald in u huid zit dat wel een beetje zeer doet,en door het irritant geluidje.