• Een meisje uit België wou drie stipjes naast haar oog tattooeren, alleen de tattooeerder was Frans en het meisje kon alleen Nederlands. End of story. Ze klaagt meneer tattooeerder aan, omdat hij dus 53 sterretjes teveel heeft gezet.
    het meisje claimt in slaap te zijn gevallen onder het zetten van de 56 tattoos op haar gezicht.
    bron
    Dat wijf lult dik als je het mij vraagt.. ¬¬
    Edit:
    Het kind gaat de helft van de tattoos weg lazeren, op kosten van de tattooeerder. Dit doet hij om zijn naam zuiver te houden.



    (bericht aangepast door een moderator)


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ze zal wel niet tevreden geweest zijn en dus zegt ze maar dat er een communicatiefout is en dat ze in slaap is gevallen. Pff. Wat zou hier waar van zijn?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dit vind ik nogal belachelijk. Het is haar eigen fout.
    Als je iemand niet verstaat, en het gaat over zoiets zeg je toch gewoon sorry en ga je op zoek naar een andere? Dan komt er nog eens bij dat je inderdaad 3 vingers hebt om gewoon drie te zeggen. Daarbij als het meisje nu 'three' of 'drie' heeft gevraagd, dat lijkt helemaal niet op 'cinquantesix' o.o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik had het ook al ergens gelezen. Ik heb geen tattoe, dus ik weet niet hoeveel pijn het doet. Maar naar wat ik toch vaak hoor, doet het veel pijn. Dan vraag ik mij af hoe zij in godsnaam in slaap is gevallen, terwijl er getattoeerd werd op de zijkant van haar gezicht; haar slapen en rondom haar ogen, een zéér gevoelige plaats! En de tattoeeerder(?) sprak mss niet goed nl maar wel Frans én Engels, het zou mij verbazen als zij toevallig geen frans en engels kan. (wrm gaat ze dan bij hem?) En wordt een tattoe niet zo eerst afgetekend op je lichaam om te zien of het wel goed is enzo en wordt er dan niet overgetekend met de inkt? Ik weet niet veel van tattoes maar ik dacht dat het zo altijd ging. Volgens mij heeft ze gwn dik spijt van haar tattoe.
    Voila das mijn lange uitleg :p

    LOL LOL LOL LOL XD


    I live for the applause, you will die for it.

    FallOfTears schreef:
    En bij zo'n creep laat je toch geen tattoo zetten? :X

    Ik in ieder geval niet.
    de meerste zijn zon creeps hoor xD


    Imperfection Is Beautiful

    UseSomebody schreef:
    Ik had het ook al ergens gelezen. Ik heb geen tattoe, dus ik weet niet hoeveel pijn het doet. Maar naar wat ik toch vaak hoor, doet het veel pijn. Dan vraag ik mij af hoe zij in godsnaam in slaap is gevallen, terwijl er getattoeerd werd op de zijkant van haar gezicht; haar slapen en rondom haar ogen, een zéér gevoelige plaats! En de tattoeeerder(?) sprak mss niet goed nl maar wel Frans én Engels, het zou mij verbazen als zij toevallig geen frans en engels kan. (wrm gaat ze dan bij hem?) En wordt een tattoe niet zo eerst afgetekend op je lichaam om te zien of het wel goed is enzo en wordt er dan niet overgetekend met de inkt? Ik weet niet veel van tattoes maar ik dacht dat het zo altijd ging. Volgens mij heeft ze gwn dik spijt van haar tattoe.
    Voila das mijn lange uitleg :p

    klopt idd ik kijk vaak naar miami ink enzo
    dit meisje kletst gwn uit haar nek :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Manman ik kan je maar 1 ding zeggen; toen mijn tattoo gezet werd had ik in alles zin behalve slapen, echt pijn deed het niet maar toch genoeg om wakker te blijven en in je gezicht moet dat toch nog ietsje meer pijn doen:|


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    dude dan val je tog egt niet in slaap lijkt me

    Je gezicht is een kwetsbare plek om tatoo te zetten dus ja, dikke bullshit xD


    I solemny swear i am up to no good

    in slaap vallen met tatoeeren dat doet tog harstikke pijn dan val je niet in slaap. en het lijkt me sterk dat die tatoeerder niet naar haar luister


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Hahaha super vet. Dat doet ook echt facking pijn op die plekken, dus :') Dat kind lult. En zoals mensen boven me zegge, er word altijd eerst een afbeelding op je gezicht gedrukt met kabong-papier (als je dat zo schrijft :Y) )


    Wie du mir, so ich dir.

    LO-ZER ! x'D


    death to the one at the end of the serenade.

    Júist.
    Of ze wilde er wel degelijk zoveel maar wilde er niet voor betalen. --'


    -

    als je 18 bent dan kun je toch iddegeval toch wel wat engels praten .


    maar het is echt lelijk

    marilena schreef:
    (...)

    Ik zou het never nooit doen bij zo`n engerd !


    Sinds wanneer zegt het uiterlijk iets over de kunsten, of het karakter van iemand?


    -

    WHAHAHHAHA dan baal je :'D


    I don't need words to feel those lips.