• Een meisje uit België wou drie stipjes naast haar oog tattooeren, alleen de tattooeerder was Frans en het meisje kon alleen Nederlands. End of story. Ze klaagt meneer tattooeerder aan, omdat hij dus 53 sterretjes teveel heeft gezet.
    het meisje claimt in slaap te zijn gevallen onder het zetten van de 56 tattoos op haar gezicht.
    bron
    Dat wijf lult dik als je het mij vraagt.. ¬¬
    Edit:
    Het kind gaat de helft van de tattoos weg lazeren, op kosten van de tattooeerder. Dit doet hij om zijn naam zuiver te houden.



    (bericht aangepast door een moderator)


    The economy is suffering, let it DIE!

    Screwed schreef:
    (...)
    Zeg dan ook niet dat alles hem een creep maakt. Of dat hij uberhäupt een creep is. Veel mensen met tattoo's/piersings zijn véél aardiger dan mensen zonder. En dan heb ik het niet over mensen met 3 stipjes, als je snapt wat ik bedoel. ;)
    Dat hij dat mooi vindt maakt hem nog geen creep. Dat vind ik echt een kutinstelling. Maar dat is mijn mening. X:


    Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vindt het er gewoon eng uitzien en dat is mijn mening !


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Nee,ik wil zowiezo geen tattoe maar okej..... als ie eng is dan doe ik het eigenlijk niet dan zoek ik liever naar iemand die het goed kan èn er fatsoenlijk uit ziet !

    Dat is echt flauwe kul serieus. Ik laat liever een tattoo zetten door iemand die bijna overal tattoo's heeft en dik is. Dan iemand die er geen heeft of misschien eentje.

    marilena schreef:
    (...)

    Heb je ook een tattoe bij hem laten zetten ? :')
    Altans als je kon zou je dat dan doen ?

    Nee, maar ik zou het zo doen hoor.. Het gaat er mij om dat diegene mooie tattoos kan zetten... en niet hoe hij er uit ziet. zo is het ook met me vrienden. zolang ze aardig zijn, maakt mij het niet uit hoe ze er uit zien...
    ik vind jou nogal narrow minded.. :/


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik geloof er echt geen fuck van.
    1: Wie gaat er nou naar een Franse gozer?
    2: Je kan 3 vingers opsteken
    3: Het is zo onlogisch ><


    Destroy what destroys you.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dat is echt flauwe kul serieus. Ik laat liever een tattoo zetten door iemand die bijna overal tattoo's heeft en dik is. Dan iemand die er geen heeft of misschien eentje.

    Amen


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Yeah right, in slaap vallen terwijl iemand je gezicht tatoeert? Natuurlijk. :/

    Screwed schreef:
    Wat een idioot. Dat meisje dan he.


    None but ourselves can free our minds.

    Immortal schreef:
    (...)
    schat je weet da ie mensen hun eigen tatoo niet zetten he :X
    dat doet iemand anders voor ze
    dus daar kan je niet uit op maken of ze ervaring hebben of niet

    Schat, ik ben niet dom hoor ;D
    Maar iemand die veel tattoo's heeft, maakt vaak zelf ontwerpen, weet wat goeie plekken zijn en hebben er veel verstand van...


    The economy is suffering, let it DIE!

    FallOfTears schreef:
    Je hebt toch wel 3 vingers om uit te beelden dat je maar 3 sterretjes wilt?

    inderdeed :Y)

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dat is echt flauwe kul serieus. Ik laat liever een tattoo zetten door iemand die bijna overal tattoo's heeft en dik is. Dan iemand die er geen heeft of misschien eentje.


    Jou mening toch ? Ik mag toch wel mijn eigen mening hebben ?
    En mij boeit het niet of hij tattoes heeft als ik naar hem kijk wordt ik gewoon bang !
    :Y)


    .

    Ik geloof dat kind niet, hoe kun je nou in slaap vallen?! Dat doet toch redelijk veel pijn?! Dat merk je wel, dom kind -.-


    -

    Het is afzichtelijk!
    Zo zou ik ook niet op straat willen komen.


    Everyone smiles in the same language.

    ik geloof de tatoo gast eigenlijk eerder.. het kan zijn dat er een misverstand was maar ik denk ook niet dat ze in slaap gevallen is ofzo :s


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hoe kan het dat op de ene foto de tattoes aan de ene kant zijn en op de andere foto aan de andere kant ?


    .

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dat is echt flauwe kul serieus. Ik laat liever een tattoo zetten door iemand die bijna overal tattoo's heeft en dik is. Dan iemand die er geen heeft of misschien eentje.


    mee eens :]

    Chester <3 ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT