• Een meisje uit België wou drie stipjes naast haar oog tattooeren, alleen de tattooeerder was Frans en het meisje kon alleen Nederlands. End of story. Ze klaagt meneer tattooeerder aan, omdat hij dus 53 sterretjes teveel heeft gezet.
    het meisje claimt in slaap te zijn gevallen onder het zetten van de 56 tattoos op haar gezicht.
    bron
    Dat wijf lult dik als je het mij vraagt.. ¬¬
    Edit:
    Het kind gaat de helft van de tattoos weg lazeren, op kosten van de tattooeerder. Dit doet hij om zijn naam zuiver te houden.

(bericht aangepast door een moderator)

The economy is suffering, let it DIE!

heeft er iemand al eens die tattoueerder gezien xD ?? echt marginale vent o.O
    en ik begin toch ook serieus te twijfelen of het wel echt is , want die sterretjes zijn niet eens mooi getattoeerd o__O

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Het staat idd heel lelijk..Maar hoe kun je nou in slaap zijn gedut als je getatoërd wordt?! :Y)

Like everybody and trust no one.

Je valt echt niet in slaap als je een tattoo laat zetten, laat staan als je m in je gezicht laat zetten.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

omg x'D die heeft ook een brand op netlog ='D
    http://nl.netlog.com/kimberlizer

Read this upside down: 370HSSV 0773H

ILoveHajar schreef:
    (...)

Sinds wanneer zegt het uiterlijk iets over de kunsten, of het karakter van iemand?

idd, Omdat die maar eng is, Is die niet goed en kan er dus maar niks van?

I solemny swear i am up to no good

die tattoos zien er mij heel fake uit.

Hoe kan die man eigenlijk fatsoenlijk praten met al die dingen in z'n lip?

Da kind wou 53 sterretjes in der gezeicht hebbe maar mammie en pappie zage dat ni zitte dus moest ze beperke tot 3 maar ohnee zij eiggenwijs doen en tog 53 sterretjes zette en ze komt thuis en mammie en pappie boos zijn en zij wilt geen schuld dus steekt ze het op die man en voila zo denk ik er over xD maar ik snap ni dat ze zoiets toelaten in u gezicht dat vind ik verminking -mijn mening-

Magic never ends.

Hoe kan je nou slapen ¬¬
    Dat vind ik nou echt dom -_-

It's not always Love in The Pants ^^

AGAIN:
    Ze sliep NIET ze is flauwgevallen door de pijn die de tatoo meebracht ;D

Alsof je in slaap valt als ze met naalden in je gezicht zitten. Lachwekkend, ja.

dikke vette MEDIASTUNT!
    als je naar die sterretjes kijkt, zie je dat ze er lijken opgeplakt te zijn . FAKE FAKE FAKE ! (':

You are the poetry Shakespeare was missing.

Conspiracy schreef:
    AGAIN:
    Ze sliep NIET ze is flauwgevallen door de pijn die de tatoo meebracht ;D

ze zei zelf dat ze in slaap is gevallen, dus dan ga jij toch niet zeggen dat het anders is ...

You are the poetry Shakespeare was missing.

xBillster schreef:
    (...)

ze zei zelf dat ze in slaap is gevallen, dus dan ga jij toch niet zeggen dat het anders is ...
    idd en als ze al flauwviel gaat die tattoeerder toch niet vrolijk doortattoerenXD

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Haha, best wel lachwekkend.

Tanya is de beste.