• Wat zijn ze toch ingewikkeld.
    Ik zal je even uitleggen waarom ik dat vind.
    Nou, ik ben dus verliefd op een jongen van mijn school Max en hij weet dat. Nu moet ik je wel zeggen dat ik dat niet aan hem verteld heb en het blijft een raadsel hoe hij dat weet. En je moet ik weten dat Max zelf niet komen zeggen is aan mij dat hij dat weet maar iemand had gevraagd of ik met Max zou en ik vroeg waarom hij dat dacht en toen antwoorde die jongen dat Max dat gezegd heeft tegen hem.
    Maar het grootste raadsel is nu; is hij ook op mij. Nou, ik heb er zo mijn twijfels over. Hij geeft me complimenten komt veel aan mij en hij plaagt me ook veel. Maar hij heeft nooit echt gezegd dat hij met mij wil en hij heeft nog nooit gevraagd of ik met hem wil, persoonlijk.
    En daarom vind ik jongens ingewikkeld.
    Wat denken jullie?

    En sorry, voor dit hele lange lulverhaal.


    Boys are complicated but I still love them.

    Bruised schreef:
    (...)
    Ik bedoel, jua aan mij zitten precies. Als hij maar kan komt hij bijna op mij liggen en hij slaat zijn arm rond me heen, enzo. En hij doet echt heel erg lief. Ik bedoel hij verdedigt Tokio Hotel tegen één van zijn beste vrienden omdat ik er fan van bent. Terwijl hij vroeger zelf allemaal dingen over Tokio Hotel zei, en het waren geen goeie dingen.


    Dan kan het wel zijn dat hij je leuk vindt !:Y)
    Maar toch...het kan ook gewoon zijn om een grapje uit te halen , je weet nooit hoe sommige jongens zijn en wat ze allemaal uithalen !


    .

    Bruised schreef:
    (...)
    Ik bedoel, jua aan mij zitten precies. Als hij maar kan komt hij bijna op mij liggen en hij slaat zijn arm rond me heen, enzo. En hij doet echt heel erg lief. Ik bedoel hij verdedigt Tokio Hotel tegen één van zijn beste vrienden omdat ik er fan van bent. Terwijl hij vroeger zelf allemaal dingen over Tokio Hotel zei, en het waren geen goeie dingen.
    Hij is of verliefd of de perfecte man en anders homo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik word gek van die jongens D:
    Ik had een vriendje en een beste vriend, mijn vriendje had mij anderhalf maand terug gedumpt, een maand terug zoende mijn beste vriend me perongeluk, een paar dagen later kwam het weer goed tussen mijn vriendje en mij, mijn beste maatje wist dat niet want hij was onbereikbaar, nou was mijn vriendje er laatst achter gekomen dat ik met mijn beste vriendje heb gezoent, vond die niet zo leuk, toen moest ik mijn beste vriendje nog vertellen dat het weer goed was met mijn vriend, mijn beste vriendje boos, depri, weet ik veel wat, en mijn vriend zit me te negeren
    AAAH om gek van te worden, dat we alle jongens door de plee spoelen ofzo D:<


    I don't need words to feel those lips.

    t komt er op neer dat jongens idd ingewikkeld zijn, ik snap ze egt niet :/


    I believe i can <3

    oei das lastig:Y)
    het kan af en toe redelijk irri zijn om niet te weten of iemand jouw ook mag
    en zeker als hij er dan achter komt

    mijn advies: blijf een beetje uit zich
    waneer je een jongen het idee geeft dat je echt wat voor hem voelt kan dat afschrikken als hij niet het zelfde voeld
    *laat hem een beetje links liggen*

    of zoek uit of hij je mag maar ja das een stuk lastiger(K)

    Gewoon aan hem vragen of hij iets voor je voelt :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    LALALALALA schreef:
    (...)Hij is of verliefd of de perfecte man en anders homo.

    Die is goed :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.