• I don`t care what people say or think...I`m going my own way and will always do


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    weet je. dat is echt heeel erg kut. ôo
    wil hij dan niet meer afspreken ofzeu?
    als hij beter is ofcourse..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    van mij hoeft het zo niet meer hoor .. :X
    ik kan dit bijna geen relatie noemen, maar zodra hij online is (ooit dus) ga ik even serieus met hem praten.
    over hoe hij het nou vind gaan, en als hij zegt dat hij het goed vind gaan ga ik echt gillen :')


    -

    maar soms hebben ze dan niet door dat het slecht gaat hè. serieus niet. danvinden zij alles wel chill, terwijl het meisje al doorheeft dat alles al mis is. ôo
    maar het hoeft natuurlijk bij jeroen niet zo te zijn.. maar ga maar met hem praten, ja. :o en mij vertellen hoe het ging!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja maar komop. ik neem aan dat jongens het niet goed vinden gaan als je je vriendin maar 5 min spreekt en elke dag 5 min ziet op het station.
    of snap ik jongens nou echt niet :')
    moet hij alleen wel online komen, maar ik zal het je zeker vertellen hoe het ging (:


    -

    jongens zijn af en toe rare gevallen, hoor. :8 echtwaar. maar ik denk niet dat ik dat goed zou vinden als jongen zijnde.. maar ja, dat ben ik en ik ben toch nog steeds een meisje. :o
    maar ik ghoop echt voor je dat alles weer goed komt. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja ik weet het, jeroen is ook raar :') en ook echt.
    hoop ik ook, maar mijn moeder zei ook dat ze aan mij merkt dat het niet goed gaat.
    merkt ze aan de manier waarop ik nu over hem praat, eerst was het over hoe leuk hij wel niet is en nu is het over wat voor sukkel hij wel niet is dat hij niet eens even langer op msn wil blijven om met mij te praten :\


    -

    dan zit het idd niet zo goed.. :X maar misschien is er wat met hem aan de hand ofzeu? maar als hij op msn is moet je gewoon ff zeggen dat je nu eens goed met hem wilt praten.. misschien kan hij het dan nu wel opbrengen om even wat langer te blijven. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja ga ik ook doen.
    maar als er wat aan de hand met hem is dan kan hij dat wel gewoon tegen mij zeggen.
    ik weet dat hij het druk heeft met school maar dan kan hij toch alsnog wel zeggen dat hij het druk heeft met school en daarom even niet aanspreekbaar is ipv gelijk offline te gaan.


    -

    jaa klopt. dat is maar een kleine moeite.. die zou iedereen kunnen doen. :o maar ik denk wel dat als jij zegt dat je even wil praten dat hij dan de moeite doet om te luisteren, hoor. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    laten we het maar hopen.
    ik zeg dat ik even serieus met hem wil praten en als hij dan snel daarna offline gaat weet ik helemaal zeker wat ik wil.
    dan mag hij echt oprotten (A)


    -

    ga maar weer offline zonder het te melden homie (huil)


    -

    Hey!. Xx


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nog iemand hier?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Halloo (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hee, iloveyournewname<3 Fortune ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.