• I don`t care what people say or think...I`m going my own way and will always do


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    jaaaahè :o
    een weekendje geen Q is echt een ramp. :|


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hallooo (nerd)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xLoveIsDeadx schreef:
    jaaaahè :o
    een weekendje geen Q is echt een ramp. :|

    idd.. toen merkte ik dat ik toch wel een beetje verslaafd aan Q ben :X
    hihih, =']

    hello eline n_n

    Ik verveelde me echt dood xO


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    idd.. toen merkte ik dat ik toch wel een beetje verslaafd aan Q ben :X
    hihih, =']

    dat merkte ik ook, ja. :o als ik even niets te doen heb dan ga ik even wat posten op het forum altijd. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    dat merkte ik ook, ja. :o als ik even niets te doen heb dan ga ik even wat posten op het forum altijd. ;p

    jaa ik ook.. en toen deed hij het niet en toen verveeeeelde ik me dood... mijn ouders keken me al raar aan toen ik niet op de computer zat, zaterdag avond.. :'D hihi, =']

    LienVampire schreef:
    Ik verveelde me echt dood xO

    ik ook, ik ook -steekt haar hand op-

    Whipple schreef:
    (...)
    ik ook, ik ook -steekt haar hand op-

    x'D Zoals Naomi zegt, ik ging ook altijd iets posten op het forum als ik ff niks te doen had. En ik heb me het hele weekend verveeld omdat dat nie kon. Nu ben ik tog wel achtergekomen dat ik niet zonder Q kan :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ...sweet dream, or a beatiful night mare.. (duivel)

    ich gehe even meine tas inpakken zu morgen.. ofzoiets.. :'D

    hihi, =']

    Okeej ;]
    Moet ik ook nog doen ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik beeen ddooood '-'


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    ik beeen ddooood '-'

    ik niet... :Y)
    maar vertel maar waarom, (cat)

    hoeso?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.