Mijn mening is vast niet erg populair hier, maar ik merk wel vaak dat ik vooral niet-rokers hoor/lees zeiken over dat het zo vervelend is dat mensen roken, maar ik geloof niet dat alle rokers zo asociaal zijn. Als ik zelf rook dan kijk ik echt wel uit waar er kleine kinderen zijn en waar er niet zoveel mensen zijn. Ik ga echt niet dichtbij een groep mensen staan om vervolgens rook uit te blazen dat dan in hun gezichten komt. Denk je dat ik het de hele tijd leuk vind om hetzelfde gezeik aan te horen dat men zegt dat rokers zo asociaal zijn en moeten oppassen voor anders? Excuse me, als mensen zo over mij praten en vooroordelen hebben, heb ik eigenlijk weinig zin om nog te luisteren. Dat kan wellicht wel kinderachtig voor een ander zijn, maar als je het rookverbod niet wilt afschaffen moet je ook denken aan waar de roker dan moet roken en niet vervolgens lopen te zeiken dat er rook in je gezicht komt.
Het is denk ik het beste als ik het bij hier laat, maar ik wil toch even van tevoren zeggen dat ik hierbij geen personen wil aanvallen. Dit is mijn mening en ik respecteer ook die van jullie. Thank you.
[ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 17:41 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.