• De stelling van vandaag luidt:
    Het rookverbod moet worden afgeschaft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja, wel in cafes en kroegen want die krijgen 20% minder klanten door het rookverbod en veel gaan failliet. Maar in restaurants mag er van mij wel een rookverbod.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    in restaurant okejj,, maa in een café of kroeg moet dat kunne.... ik bedoel dan ga je maar niet naar de kroeg als je daar niet tege kunt.... klinkt dom maa beetje rook moet je tege kunne fsoow, en nu krijg je ook dat veel mense al gee sin meer hebbe


    --

    niet mee eens, ik vind het niet bepaald prettigdat je af en toe op plekken komt waar je gewoon haast stikt van de rooklucht, daarbij is het nogeens niet gezond ook.

    En volgens mij had ik al op dit topic gereageerd.. (cat) but I'm not sure^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Tegen. Bij mij in het dorp vind ik het zo lekker gezelllig als er niet wordt gerookt in het café van mijn vriendin haar ouders. Het is lekker gezellig en iedereen kan veel beter met elkaar opschieten. Van mij mag dat rookverbod gewoon blijven, want ik vind het zo goed genoeg dat er een rookverbod is ^^ .

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Tegen. Sommige mensen roken niet en willen graag gezonde longen hebben, die mensen die niet roken en gezonde longen willen hebben zullen dat nooit kunnen hebben als er geen rookverbod is. Én die sommige mensen willen ook eens op café gaan zonder te stikken in de rooklucht. Ik vind dat de mensen die ervoor kíézen te roken zich moeten aan passen aan de mensheid die ervoor kiezen gezonde longen over te houden als ze een tien jaar later sterven dan hun medemens die wel rookt.


    Only losers can act the way you do

    egt niet! ik heb een bloedhekel aan rook (van rokers) en nu kan je tenminste nog ergens iets gaan drinken !! als het rookverbod weer wordt ingetrokken kan dat niet meer


    I believe i can <3

    Nja het is wel fijner dat je nu bijna overal rookvrij zit, maar nu gaan al die mensen buiten roken enzo :')


    I don't need words to feel those lips.

    niet mee eens
    als je wilt roken ga dan buiten staan eh
    zooo moeilijk is dat tog niet


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Oneens


    I should never kill you!

    don't agree x') ik vind t wel goed dat ze dat hebben ingevoert :P


    She said: I gotta find out for myself

    niet mee eens


    One Day you'll remember me...

    niet eens, ik vind het zeer onsmakelijk als je ergens zit als niet roker en je krijgt allemaal rook in je gezicht geblazen

    eigenlijk zou ik willen zeggen fuck off met dat domme verbod.. ze kunnen beter andere dingen gaan verbieden =|

    maar, ik zeg dan toch dat als je wilt roken andere mensen er geen last van moeten hebben..

    oneens


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    -> Topic weer geopend.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.