• Ik ehb t maandag uit moeten maken met mijn vriend omdat een klasgenoot van hem , hem leuk vind en zij heel erg populair is enzo. Dus zie wilde dta het uit ging anders zoude er erge dinge gebeure.. Ze zoude me kunne gaan opw8e ofsow ?..
    En nu ben ik hem kwijt......


    Its Now or Never. <3

    sorry, maar het is dom dat je dt gedaan heb. vertel hoe jeje voelt tegen hem en meschien komt alles dan weer goed.

    maar laat je nooit vertellen wat te doen als het om dit soort dingen gaat


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ehm, ik zou als ik jou was nú naar hem toe gaan en hem vertellen hoe het zit. Als hij weet hoe de vork in de steel zit en hij houdt echt van je zal hij je heus wel beschermen hoor:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Je maakt het uit omdat een populaire klasgenote hem ook leuk vindt? Als hij haar had gewild ivp jou had hij geen verkering met je genomen.
    En als ze je op zouden komen wachten, kan je gewoon naar je docent stappen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Je maakt het uit omdat een populaire klasgenote hem ook leuk vindt? Als hij haar had gewild ivp jou had hij geen verkering met je genomen.
    En als ze je op zouden komen wachten, kan je gewoon naar je docent stappen.


    Als het buiten school is hebben de docenten er niks mee te maken,.


    Its Now or Never. <3

    ik zou het nooit gedaan hebben. kun je het niet weer goedmaken?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xRegenboog schreef:
    (...)

    Als het buiten school is hebben de docenten er niks mee te maken,.

    dat is niet waar niet als het voor school is


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Freaking achterlijk! -Balt haar vuisten en krijgt een ommeunig grote neiging om dat wijf d'r kop in te rammen-
    Mijn advies: Praat met die jongen en leg hem ALLES uit! Zo'n [...] is het niet waard.


    No growth of the heart is ever a waste

    xRegenboog schreef:
    (...)

    Als het buiten school is hebben de docenten er niks mee te maken,.

    Ligt eraan of het op het schoolterrein is. Als ze je bij de fietsenstalling zouden opwachten geldt voor zowel hen als jou het recht van de school.
    Anyway: Laat je leven niet leiden door angst!!


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry dat ik het zeg, maar dat is zo dom van je. :X
    Ik bedoel. Je gaat toch niet luisteren naar zijn achterlijke klasgenoot o_o
    Hup, ga naar hem toe en leg alles uit!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat had je dus nooit moeten doen. Zij zégt dat er wat gaat gebeuren, maar gebeurt er ook werkelijk iets? Dat weet je niet, als jij zo snel opgeeft. Kom op zeg, je laat je toch niet op de kast jagen door zo'n stom wijf?
    Leg hem alles uit, je bent hem wel een verklaring schuldig.


    -

    Wie is zij om jou te bedreigen?
    Serieus wat voor kwaad kan ze jou aanrichten waardoor jij bang zou moeten zijn?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Esmaye schreef:
    Dat had je dus nooit moeten doen. Zij zégt dat er wat gaat gebeuren, maar gebeurt er ook werkelijk iets? Dat weet je niet, als jij zo snel opgeeft. Kom op zeg, je laat je toch niet op de kast jagen door zo'n stom wijf?
    Leg hem alles uit, je bent hem wel een verklaring schuldig.


    Mee eens:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Lieve schatten, ga haar nu niet vertellen hoe dom ze is en dat ze een fout heeft gemaakt.
    Om eerlijk te zijn snap ik aan de ene kant wel waarom je het hebt gedaan. Populaire mensen kunnen een grote druk op je uitoefenen puur vanwege hun status. En ik weet precies hoe ze dat doen, ik heb er zelf twee jaar lang bijgelopen.
    Daarom kan ik je ook vertellen dat ze wel een grote bek hebben, maar verder niet veel durven. Ze zeggen veel omdat ze weten dat mensen uit angst naar ze luisteren, maar durven het vervolgens niet uit te voeren omdat ze bang zijn voor de gevolgen.
    Ik zeg: praat met hem en leg hem rustig alles uit. Ik denk dat hij het dan wel zal snappen en je probeert te helpen. Daarbij is dat meisje je nu al aan het bedreigen en kun je daar alleen al mee naar de leraar stappen, want een leraar is er ook om de vrede onder leerlingen te bewaren. Zelfs als dingen buiten school gebeuren. Ik ben ook ooit in elkaar geslagen door twee klasgenootjes buiten schooltijden en off school ground, maar mijn directeur heeft wel ingegrepen toen hij dat hoorde. En negeer dat meisje verder gewoon.


    Bored.

    ik ben het totally eens met wat de mensen boven mij zeiden. Je moet je daar niets van aantrekken, vertel je vriend alles, hij zal wel luisteren, en mss knn jullie er samen iets aandoen... En trouwens; het enigste wat zulke meisjes kunnen is een grote mond opzetten, voor de rest...

    Cristine schreef:
    Lieve schatten, ga haar nu niet vertellen hoe dom ze is en dat ze een fout heeft gemaakt.
    Om eerlijk te zijn snap ik aan de ene kant wel waarom je het hebt gedaan. Populaire mensen kunnen een grote druk op je uitoefenen puur vanwege hun status. En ik weet precies hoe ze dat doen, ik heb er zelf twee jaar lang bijgelopen.
    Daarom kan ik je ook vertellen dat ze wel een grote bek hebben, maar verder niet veel durven. Ze zeggen veel omdat ze weten dat mensen uit angst naar ze luisteren, maar durven het vervolgens niet uit te voeren omdat ze bang zijn voor de gevolgen.
    Ik zeg: praat met hem en leg hem rustig alles uit. Ik denk dat hij het dan wel zal snappen en je probeert te helpen. Daarbij is dat meisje je nu al aan het bedreigen en kun je daar alleen al mee naar de leraar stappen, want een leraar is er ook om de vrede onder leerlingen te bewaren. Zelfs als dingen buiten school gebeuren. Ik ben ook ooit in elkaar geslagen door twee klasgenootjes buiten schooltijden en off school ground, maar mijn directeur heeft wel ingegrepen toen hij dat hoorde. En negeer dat meisje verder gewoon.

    Agree. Goed gesproken. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.