• Hoi, engerds.
    Ik vroeg me af waarom jullie wel of niet in God geloven. :')
    Ik geloof wel in God, omdat ik denk dat er meer is dan de oerknal. Ik denk niet dat de mens en al die andere dingen uit een PAF konden ontstaan.

    Et toi?
    Hou het trouwens wel netjes, s'il vous plaît.

    edit: jongens, Allah is hetzelfde als God <.<


    ok

    In God geloven is een geloof, en de oerknal is bewezen (?). Ik geloof niet in God, omdat ik er niet mee ben opgevoed, en zelfs zou ik het zijn, zou ik er denk ik niet in geloven. Gewoon weg, omdat ik er niet in geloof.

    SleepingSun schreef:
    (...)dan hbe ik een vraagje (ik wil je niet beledigen maar dit zie je vaker)

    geloof je omdat je zo bent opgevoed/omdat je ouders geloven of omdat je het zelf "ondervomnden"
    hebt

    See it as both.
    Als klein kind geloof je natuurlijk alles wat je vertelt wordt, en mijn ouders overtuigden mij er van kleins af aan al, dat Allah (god) bestaat. Pas later ben ik er pas echt over na gaan denken, en tja, ik geloof er nog steeds in.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    marilena schreef:
    (...)

    Dat zou maar zo kunnen !
    _O_
    hip komen we in de zelfde hemel teregt:Y) sorry ben een beetje melig


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Devotion schreef:
    (...)
    See it as both.
    Als klein kind geloof je natuurlijk alles wat je vertelt wordt, en mijn ouders overtuigden mij er van kleins af aan al, dat Allah (god) bestaat. Pas later ben ik er pas echt over na gaan denken, en tja, ik geloof er nog steeds in.


    Dat is bij mij ook zo !


    .

    Broadway schreef:
    In God geloven is een geloof, en de oerknal is bewezen (?). Ik geloof niet in God, omdat ik er niet mee ben opgevoed, en zelfs zou ik het zijn, zou ik er denk ik niet in geloven. Gewoon weg, omdat ik er niet in geloof.


    Is de oerknal bewezen ? :$


    .

    SleepingSun schreef:
    (...)hip komen we in de zelfde hemel teregt:Y) sorry ben een beetje melig


    Geeft niet ik ben ook heel vaak melig !


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Is de oerknal bewezen ? :$

    volgens mij wel. of in iedergevl is het gediltelijk bewezen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    astriddd schreef:
    misschien is de aarde wel ontstaan door marsmannetjes die gepest werden en ergens anders wouden gaan wonen?

    Dan zijn wij dus eigenlijk marsmannetjes? :'d
    Vet :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb een vraag aan Devotion : geloof jij in Allah of in God ? ( is hetzelfde eigenlijk maar ik vraag het toch maar even )


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Is de oerknal bewezen ? :$

    God toch ook niet? Het is maar net of je in god geloofd of niet.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    PARAPLAN schreef:
    (...)
    Dan zijn wij dus eigenlijk marsmannetjes? :'d
    Vet :Y)


    Whahah jaah .... en ik maar altijd fantaseren over marmannetjes terwijl wij zelf marsmannetjes zijn !


    .

    MusicKid schreef:
    (...)
    God toch ook niet? Het is maar net of je in god geloofd of niet.


    Ja,je gelooft of je gelooft niet !


    .

    ik ben katholiek opgevoed dus ik geloof wel in god of ik nu echt elke zondag naar de kerk ga .. nee.. maar ik vind dat je op heel veel verschillende manieren in god kunt geloven.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    marilena schreef:
    Ik heb een vraag aan Devotion : geloof jij in Allah of in God ? ( is hetzelfde eigenlijk maar ik vraag het toch maar even )

    Zoals je zelf al zei; Het is hetzelfde.
    Maar ik ben moslim, dus dan noem je God; Allah.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    (...)
    Zoals je zelf al zei; Het is hetzelfde.
    Maar ik ben moslim, dus dan noem je God; Allah.


    Oke , ik ben Christelijk maar ik kom eigenlijk uit een ander land en wij noemen God ook Allah dus ik snap ook wel wat jij denkt over geloven enzo !


    .