• Hoi, engerds.
    Ik vroeg me af waarom jullie wel of niet in God geloven. :')
    Ik geloof wel in God, omdat ik denk dat er meer is dan de oerknal. Ik denk niet dat de mens en al die andere dingen uit een PAF konden ontstaan.

    Et toi?
    Hou het trouwens wel netjes, s'il vous plaît.

    edit: jongens, Allah is hetzelfde als God <.<


    ok

    Happysnail schreef:
    Ik geloof in beide. :Y)


    Kan ook :Y)


    .

    wij mogen toch zelf weten of we dat belachelijk vinden? Ik ga nu eten.. Dág


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    marilena schreef:
    (...)

    O, sorry ik had dat niet in de gaten ..
    Maar ik wil gewoon vertellen dat ik het geloof maar verder bedoel ik er niks mee.. en dat met die uitroeptekens is gewoon iets wat ik altijd doe !
    ok ik dnek ik zeg het maar ff niet dat ze daarlijk ruzie hefet of zo


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)ok ik dnek ik zeg het maar ff niet dat ze daarlijk ruzie hefet of zo


    Juist heel goed van je dat je het zegt dan hou ik daar rekening mee !


    .

    marilena schreef:
    Ik geloof er zeker wel in .
    Hoe kun je anders zeggen dat de aarde is onstaan ,, echt niet door een knal hoor !
    Natuurlijk zeg ik niet dat ik alles weet want ik weet het niet ik geloof het .
    Mensen die het onzin vinden moeten toch eens gaan denken ! Kan toch niet dat er niemand is die je geschapen heeft ? ( behalve je ouders )

    En ik geloof er denk ik in omdat mijn ouders me dat zo hebben geleerd en als ik denk dan vind ik het wel logisch eigenlijk !

    Nu voel ik mij aangesproken?
    Oh, en verklaar jij nu maar eens hoe die hele 'God' ontstaan is dan? Als het niet met een knal gebeurd is, wat ík ook helemaal niet zeg. Denk jij daar maar eens over na.


    I'd rather go naked than wear fur.

    SleepingSun schreef:
    (...)ok ik dnek ik zeg het maar ff niet dat ze daarlijk ruzie hefet of zo


    Maar ik word altijd heel chaggie van als mensen zo iets raars over mijn geloof zeggen bv dat het onzin is dat snap je toch wel ...
    want ik geloof het en ik wordt daar gewoon chaggie van ( niet van jou hoor )


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Maar ik word altijd heel chaggie van als mensen zo iets raars over mijn geloof zeggen bv dat het onzin is dat snap je toch wel ...
    want ik geloof het en ik wordt daar gewoon chaggie van ( niet van jou hoor )

    dat snap ik dat vind ik ook dom als ze het over mijn geloof zeggen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Repeat schreef:
    (...)
    Nu voel ik mij aangesproken?
    Oh, en verklaar jij nu maar eens hoe die hele 'God' ontstaan is dan? Als het niet met een knal gebeurd is, wat ík ook helemaal niet zeg. Denk jij daar maar eens over na.


    Ik heb al eerder gezegt ik GELOOF het dus waarom altijd maar die vraag hoe god onstaan is .. ik weet het niet want ik geloof het en ik heb er al over nagedacht !


    .

    SleepingSun schreef:
    (...)
    dat snap ik dat vind ik ook dom als ze het over mijn geloof zeggen


    Welk geloof heb jij ? :$


    .

    Repeat schreef:
    (...)
    Nu voel ik mij aangesproken?
    Oh, en verklaar jij nu maar eens hoe die hele 'God' ontstaan is dan? Als het niet met een knal gebeurd is, wat ík ook helemaal niet zeg. Denk jij daar maar eens over na.

    marilena: dit bedoelde ik dus..


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    marilena schreef:
    (...)

    Ik heb al eerder gezegt ik GELOOF het dus waarom altijd maar die vraag hoe god onstaan is .. ik weet het niet want ik geloof het en ik heb er al over nagedacht !

    Ik heb er ook overna gedacht. Toevallig ==' NOT.
    En ik VIND dat het onzin is. Leer er mee leven dat sommige mensen een andere mening dan jou hebben.


    I'd rather go naked than wear fur.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    marilena: dit bedoelde ik dus..


    Ik snap je maar ik mag toch best mijn mening kwijt ??


    .

    ik geloof niet in god omdat 1 iemand nooit in 6 dagen even een wereld kan maken ofzo.
    en dan roepen ze bij godsdienst; GOD WIL VREDE.
    en dan zeg ik; waarom is er dan zoveel oorlog? en dat is ook bijna altijd om god.
    zeggen ze; maar de ruzie zit al in de mens.
    en hebben ze net een kwartier geleden gezegd dat god de mens heeft gemaakt.

    nou dan denk ik; bullshit.

    en trouwens, je zegt nu wel dat je niet geloofd dat de mens uit een PAF is ontstaan,
    juist door god zou de mens in een PAF zijn ontstaan.

    want volgens de evolutietheorie is het juist een hele langzaaaame ontwikkeling geweest.
    en god maakte even een hele wereldbevolking in 1 dag? dat noem ik meer een paf. XD

    een daarbij, ben ik niet gelovig opgevoed. dus daarom geloof ik er ook niet in. (cat)


    AAP

    Repeat schreef:
    (...)
    Ik heb er ook overna gedacht. Toevallig ==' NOT.
    En ik VIND dat het onzin is. Leer er mee leven dat sommige mensen een andere mening dan jou hebben.


    En natuurlijk ben ik weer degene die heeft gezegt dat niemand een andere mening mag hebben !
    Dat zeg ik toch niet ?
    Als jij er niet in gelooft dan moet je dat zelf weten ik geef gewoon mijn mening , jij geeft jou mening mag toch ?


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Toch nog iemand die hetzelfde gelooft als mij !! (A)

    No offence, though for the others. Maar ik vind niet dat de gehele mensheid uit een knal kan zijn ontstaan. :X Hoe ingewikkeld het ook mag zijn, uiteindelijk komt het uit op die knal.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3