• Hoi, engerds.
    Ik vroeg me af waarom jullie wel of niet in God geloven. :')
    Ik geloof wel in God, omdat ik denk dat er meer is dan de oerknal. Ik denk niet dat de mens en al die andere dingen uit een PAF konden ontstaan.

    Et toi?
    Hou het trouwens wel netjes, s'il vous plaît.

    edit: jongens, Allah is hetzelfde als God <.<


    ok

    marilena schreef:
    (...)

    Welk geloof heb jij ? :$
    ik heb een eigen geloof.
    ik geloof dat sommige dingen vast staan in het leven maarb je wel je eigen draai er aan kan geven.
    bv. je beerkt je been(staat vast) maar hoe je het breekt en og je gaat huilen 'verzin'je zelf.
    ik geloof ook dat wie goed doet goed omoet en dat alles een reden heeft.
    en ik geloof in een soort hemel maar dan anders(bij hemel denk ik aan engeltjes op wolkjes en waar ik in geloof is meer een paradijs)
    dat is het zo ongeveer


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    astriddd schreef:
    ik geloof niet in god omdat 1 iemand nooit in 6 dagen even een wereld kan maken ofzo.
    en dan roepen ze bij godsdienst; GOD WIL VREDE.
    en dan zeg ik; waarom is er dan zoveel oorlog? en dat is ook bijna altijd om god.
    zeggen ze; maar de ruzie zit al in de mens.
    en hebben ze net een kwartier geleden gezegd dat god de mens heeft gemaakt.

    nou dan denk ik; bullshit.

    en trouwens, je zegt nu wel dat je niet geloofd dat de mens uit een PAF is ontstaan,
    juist door god zou de mens in een PAF zijn ontstaan.

    want volgens de evolutietheorie is het juist een hele langzaaaame ontwikkeling geweest.
    en god maakte even een hele wereldbevolking in 1 dag? dat noem ik meer een paf. XD

    een daarbij, ben ik niet gelovig opgevoed. dus daarom geloof ik er ook niet in. (cat)


    Als jij het niet gelooft dat mag gewoon !
    Jij geeft ook gewoon je mening , toch ?
    Iedereen gelooft iets anders , zo geloof jij dat er geen god is waarin ik wel geloof !


    .

    Devotion schreef:
    (...)
    No offence, though for the others. Maar ik vind niet dat de gehele mensheid uit een knal kan zijn ontstaan. :X Hoe ingewikkeld het ook mag zijn, uiteindelijk komt het uit op die knal.

    ja en ik vind niet dat de hele wereld ontstaan kan zijn uit een iets wat god genoemd word dat nog nooit iemand heeft gezien..

    misschien is de aarde wel ontstaan door marsmannetjes die gepest werden en ergens anders wouden gaan wonen?


    AAP

    SleepingSun schreef:
    (...)ik heb een eigen geloof.
    ik geloof dat sommige dingen vast staan in het leven maarb je wel je eigen draai er aan kan geven.
    bv. je beerkt je been(staat vast) maar hoe je het breekt en og je gaat huilen 'verzin'je zelf.
    ik geloof ook dat wie goed doet goed omoet en dat alles een reden heeft.
    en ik geloof in een soort hemel maar dan anders(bij hemel denk ik aan engeltjes op wolkjes en waar ik in geloof is meer een paradijs)
    dat is het zo ongeveer


    Wij denken bij 'hemel' ook aan een paradijs maar dan een paradijs waar nooit iets ergs gebeurt waar het altijd vrede is !


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Als jij het niet gelooft dat mag gewoon !
    Jij geeft ook gewoon je mening , toch ?
    Iedereen gelooft iets anders , zo geloof jij dat er geen god is waarin ik wel geloof !

    eh, ja dat weet ik. ?


    AAP

    marilena schreef:
    (...)

    En natuurlijk ben ik weer degene die heeft gezegt dat niemand een andere mening mag hebben !
    Dat zeg ik toch niet ?
    Als jij er niet in gelooft dan moet je dat zelf weten ik geef gewoon mijn mening , jij geeft jou mening mag toch ?

    Dat zeg jij ook niet nee. Jij zegt dat mensen die het onzin vinden moeten gaan denken. Of iets in die richting. En dat heeft niks van respect in zich.


    I'd rather go naked than wear fur.

    astriddd schreef:
    (...)
    eh, ja dat weet ik. ?


    Oke, niet dat je tegen mij gaat zeuren ofzo dat ik geen mening mag hebben .


    .

    astriddd schreef:
    (...)
    ja en ik vind niet dat de hele wereld ontstaan kan zijn uit een iets wat god genoemd word dat nog nooit iemand heeft gezien..

    misschien is de aarde wel ontstaan door marsmannetjes die gepest werden en ergens anders wouden gaan wonen?

    Believe what you want. Ik ben gelovig opgevoed dus je kan me wel afzeiken om wat ik geloof, maar daar heb je toch niks aan. Als jij in die evolutietheorie gelooft, dan vind ik dat prima. 'Cauz nobody knows how it really was.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    marilena schreef:
    (...)

    Wij denken bij 'hemel' ook aan een paradijs maar dan een paradijs waar nooit iets ergs gebeurt waar het altijd vrede is !
    weet ik maar ik krijg het beels niet uit mijn hoofd.

    ik geloof in rainbow bridge


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Repeat schreef:
    (...)
    Dat zeg jij ook niet nee. Jij zegt dat mensen die het onzin vinden moeten gaan denken. Of iets in die richting. En dat heeft niks van respect in zich.


    Ik bedoel er niks verkeerds mee ofzo !
    Ik word er gewoon chaggie van als mensen over mijn geloof zeggen dat het onzin is want dan voel ik me eigenlijk alleen staan ... en dan zeg ik gewoon rare dingen . Ik ben het wel met je eens dat het niet helemaal respectvol is ik verander het wel !


    .

    Devotion schreef:
    (...)
    Believe what you want. Ik ben gelovig opgevoed dus je kan me wel afzeiken om wat ik geloof, maar daar heb je toch niks aan. Als jij in die evolutietheorie gelooft, dan vind ik dat prima. 'Cauz nobody knows how it really was.


    Amen !(A)

    Nee oke,, ik ben het hier dus echt wel mee eens !


    .

    SleepingSun schreef:
    (...)weet ik maar ik krijg het beels niet uit mijn hoofd.

    ik geloof in rainbow bridge


    Als jij dat wilt geloven moet je dat doen !


    .

    Devotion schreef:
    (...)
    Believe what you want. Ik ben gelovig opgevoed dus je kan me wel afzeiken om wat ik geloof, maar daar heb je toch niks aan. Als jij in die evolutietheorie gelooft, dan vind ik dat prima. 'Cauz nobody knows how it really was.
    dan hbe ik een vraagje (ik wil je niet beledigen maar dit zie je vaker)

    geloof je omdat je zo bent opgevoed/omdat je ouders geloven of omdat je het zelf "ondervomnden"
    hebt


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    marilena schreef:
    (...)

    Als jij dat wilt geloven moet je dat doen !
    doe ik ook gewoon lekker
    en volgensmij lijken jouw hemel en mijn hemel op elkaar


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)doe ik ook gewoon lekker
    en volgensmij lijken jouw hemel en mijn hemel op elkaar


    Dat zou maar zo kunnen !
    _O_


    .