• Hoi, engerds.
    Ik vroeg me af waarom jullie wel of niet in God geloven. :')
    Ik geloof wel in God, omdat ik denk dat er meer is dan de oerknal. Ik denk niet dat de mens en al die andere dingen uit een PAF konden ontstaan.

    Et toi?
    Hou het trouwens wel netjes, s'il vous plaît.

    edit: jongens, Allah is hetzelfde als God <.<


    ok

    Aurelia schreef:
    Ik geloof in zowel goeie goden als slechte.
    Waarom: Omdat ik geloof dat zo ons gedrag tot stand komt. Wij mensen hebben zowel goede als slechte kanten. Simpel uitgelegd.

    klint nog best logisch..


    AAP

    Aurelia schreef:
    Ik geloof in zowel goeie goden als slechte.
    Waarom: Omdat ik geloof dat zo ons gedrag tot stand komt. Wij mensen hebben zowel goede als slechte kanten. Simpel uitgelegd.


    `t Klinkt wel logisch !
    Maar ik geloof ook in God maar ook *uhm* in de duivel ( dat hij bestaat zegmaar ) .. dat vind ik eigenlijk hetzelfde als jou theorie .


    .

    Sommig mensen kunnen echt over dingen door zeiken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    MusicKid schreef:
    Sommig mensen kunnen echt over dingen door zeiken.

    HOI
    ik voel me nu aangesproken. :'D

    nouja boeiend,
    xD


    AAP

    MusicKid schreef:
    Sommig mensen kunnen echt over dingen door zeiken.


    Zoals ik :Y)


    .

    astriddd schreef:
    (...)
    HOI
    ik voel me nu aangesproken. :'D

    nouja boeiend,
    xD

    Ik voel me aangesproken over iets wat ik zelf zei.. x'D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ooooh mijn zusje o_o
    Zusje: Weetje wat ik geloof?
    Ik: Nou?
    Zusje: Dat er één hele grote spermacel en één hele grote eicel elkaar bevruchtten en daardoor een oerknal kwam en toen was er een God. :Y)
    Wát een logica. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    astriddd schreef:
    (...)

    nou maar dan kan zij er ook even bij nadenken dat ik niet in god geloof en ik er dus niks ergs aan vind als ik slechte dingen over hem zeg.

    waarom moet je god eigenlijk met een hoofdletter schrijven? XD
    het is een naam/benaming die schrijf je met een hoogdletter


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)het is een naam/benaming die schrijf je met een hoogdletter

    maar ik bedoel
    je zegt ook Hij met een hoodletter
    en als je het gewoon over iemand die piet heet, schrijf je ook geen hoofdletter. XD


    AAP

    Ik geloof niet in God, omdat ik vind dat het onlogisch is dat er iets na de dood is. Dood is dood, klaar. Ik vind dat God is verzonnen door de mensen die bang zijn voor de dood. Ik ben niet bang voor de dood. Ik geloof niet in God. Ik geloof in mezelf, want dat is het enige waar je zeker van bent, van je eigen leven.


    Life is hard and then we die

    Ik geloof wel in God, want ja, hoe zijn we anders op de aarde gekomen. En hoe is anders de wereld gemaakt. De mensen kunnen het niet zijn, want die waren er nog niet. En als er een oerknal was, die zou toch ook door iets moeten onstaan. Alles wat er te zien is, is door God gemaakt. Ben zelf christelijk opgevoed en ga iedere zondag naar de kerk enzo. Maar ik vind het echt onzin als ze de oerknal verzinnen dat dat de aarde heeft gemaakt, want dat kan echt not. x]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    yourNERD schreef:
    Ik geloof wel in God, want ja, hoe zijn we anders op de aarde gekomen. En hoe is anders de wereld gemaakt. De mensen kunnen het niet zijn, want die waren er nog niet. En als er een oerknal was, die zou toch ook door iets moeten onstaan. Alles wat er te zien is, is door God gemaakt. Ben zelf christelijk opgevoed en ga iedere zondag naar de kerk enzo. Maar ik vind het echt onzin als ze de oerknal verzinnen dat dat de aarde heeft gemaakt, want dat kan echt not. x]

    De oerknal is ontstaan in het universum. Want dat heeft al die tijd al wel bestaan. 8) Dat is mijn theorie trouwens.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    astriddd schreef:
    (...)
    maar ik bedoel
    je zegt ook Hij met een hoodletter
    en als je het gewoon over iemand die piet heet, schrijf je ook geen hoofdletter. XD
    je kan piet niet vergelijke met God. God is iets anders en het is niet alleen met God maar ook met Isis of Venus Genetrix. dat doet men omdat ze goddelijk zijn


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ik geloof niet in God, maar kan ik niet uitleggen maar zo ben ik gewoon opgevoed :Y)


    -

    toen ik net naar dit topic keek bij actieve topics waren er 666 vieuws :X


    -