• Hoi, engerds.
    Ik vroeg me af waarom jullie wel of niet in God geloven. :')
    Ik geloof wel in God, omdat ik denk dat er meer is dan de oerknal. Ik denk niet dat de mens en al die andere dingen uit een PAF konden ontstaan.

    Et toi?
    Hou het trouwens wel netjes, s'il vous plaît.

    edit: jongens, Allah is hetzelfde als God <.<


    ok

    ik geloof n iet egt in god
    maja ge weet nooit


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    yourNERD schreef:
    Ik geloof wel in God, want ja, hoe zijn we anders op de aarde gekomen. En hoe is anders de wereld gemaakt. De mensen kunnen het niet zijn, want die waren er nog niet. En als er een oerknal was, die zou toch ook door iets moeten onstaan. Alles wat er te zien is, is door God gemaakt. Ben zelf christelijk opgevoed en ga iedere zondag naar de kerk enzo. Maar ik vind het echt onzin als ze de oerknal verzinnen dat dat de aarde heeft gemaakt, want dat kan echt not. x]

    dat kan wel want het is bewezen dus het is niet verzonnen of onzin


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik weet niet goed of ik wel God geloof of niet. :X

    Jamaar, lieverd.. als er niets was, helemaal niets, hoe kan God er dan wel zijn geweest? Hij is toch ook iets? Hij is toch niet niets? Er moet ooit op een moment wat zijn ontstaan, en het is gewoon niet logisch dat er in het allerbegin gelijk al mensen waren. Het is bewezen dat wij afstammen van de apen. Dus waarschijnlijk was er wel een oerknal, dat moet dan net zoiets zijn als die deeltjesversnellen, maar dan veel en veel krachtiger.


    Life is hard and then we die

    Niet. Omdat ik niet zo naief ben. Je gelooft toch ook niet in tovenaars en heksen? Nou t is nooit bewezen dat god bestaat en wel dat we van apen afstammen, dus dan geloof ik wat bewezen is en niet wat iemand heeft verzonnen zonder bewijs.
    Dôh.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Niet. Omdat ik niet zo naief ben. Je gelooft toch ook niet in tovenaars en heksen? Nou t is nooit bewezen dat god bestaat en wel dat we van apen afstammen, dus dan geloof ik wat bewezen is en niet wat iemand heeft verzonnen zonder bewijs.
    Dôh.

    wij denken hetzelfde


    AAP

    LALALALALA schreef:
    Niet. Omdat ik niet zo naief ben. Je gelooft toch ook niet in tovenaars en heksen? Nou t is nooit bewezen dat god bestaat en wel dat we van apen afstammen, dus dan geloof ik wat bewezen is en niet wat iemand heeft verzonnen zonder bewijs.
    Dôh.
    hip ik ben naief ik geloff in heksen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    astriddd schreef:
    (...)
    wij denken hetzelfde

    Ik hoor ook onder 'wij'. Muwhaha, van af nu.. ben ik lauraAAP


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    MusicKid schreef:
    (...)
    Ik hoor ook onder 'wij'. Muwhaha, van af nu.. ben ik lauraAAP

    ohmygod
    dan ben ik astridAAP
    dan zijn we de apenfamilie. (cat)
    er is geen aap emoticon. --'

    damn


    ik vind jouw plaatje trouwens wel even heel cool. XD
    LAMA


    AAP

    Nee, ik geloof er niet in omdat ik het simpelweg onzin vind. Als God ons allemaal zo liefhebt, waarom gebeuren er dan nog steeds de meest vreselijke dingen op aarde?!
    Bovendien vind ik dat je zelf mag weten of je het gelooft, vriendinnen en vrienden van mij zijn gelovig. Dat accepteer ik gewoon, maar het is niets voor mij.


    -

    Ik vind dat je niet te veel moet nadenken over de oerknal en God. :X
    En diegene die zeggen dat God niet bestaat omdat die er niet opeens kon zijn; die oerknal was er toch ook opeens. :X

    Decayed schreef:
    Ik vind dat je niet te veel moet nadenken over de oerknal en God. :X
    En diegene die zeggen dat God niet bestaat omdat die er niet opeens kon zijn; die oerknal was er toch ook opeens. :X

    misschien schoot god wel met een pistool op een planeet en ontstond zo de oerknal?


    AAP

    astriddd schreef:
    (...)
    misschien schoot god wel met een pistool op een planeet en ontstond zo de oerknal?

    Was dat grappig bedoelt ofzo?
    Want dat was het dus niet.

    Esmaye schreef:
    Nee, ik geloof er niet in omdat ik het simpelweg onzin vind. Als God ons allemaal zo liefhebt, waarom gebeuren er dan nog steeds de meest vreselijke dingen op aarde?!
    Bovendien vind ik dat je zelf mag weten of je het gelooft, vriendinnen en vrienden van mij zijn gelovig. Dat accepteer ik gewoon, maar het is niets voor mij.


    Ik vind het fijn dat je gewoonr espect hebt voor mensen die erin geloven ... dat jij er niet in gelooft dat mag je zelf weten dat is je eigen mening !


    .

    astriddd schreef:
    (...)
    misschien schoot god wel met een pistool op een planeet en ontstond zo de oerknal?


    Goh,Wat zijn we grappig !


    .