-
11 juni 2009 - 16:2211 juni 2009 - 17:56
AimeeForever schreef:
Alles goed hier?
Jha mj? =]I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
11 juni 2009 - 17:57LienVampire schreef:
(...)
Jha mj? =]
Joa. Alleen ik haat leren.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
11 juni 2009 - 17:5811 juni 2009 - 17:58LienVampire schreef:
(...)
o: was het leeukk??
o.o jaloersheid heerst hier
euh.. je wilt het niet weten,, ik ben het buitenbeetnje van de klas dus dan kun je je er iets bij voorstellen..
gingen we naar hellendoorn(atractie park) wilde niemand met mij ergens in nou gezellig.
ik werd bij een andere klas op de kamer gegooid dus dat was dikke ruzie.
bonte avond niet geoefend weer ruzie
5 uur geslapen iedereen chagerijnig
ontzettend veel alcohol het was net een gall &gall
en intotaal hebben we ook nog eens meer dan 100 km gefietst~Sometimes the right path is not the easiest one~
11 juni 2009 - 17:59LienVampire schreef:
(...)
Vanaf welk topic heb je gemist dan? xd
vnaf 52 ofzo ik ben 4 dagen niet online geweest.~Sometimes the right path is not the easiest one~
11 juni 2009 - 18:00AimeeForever schreef:
(...)
Joa. Alleen ik haat leren.
Wie niet ><'I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
11 juni 2009 - 18:01JloveTH schreef:
(...)
euh.. je wilt het niet weten,, ik ben het buitenbeetnje van de klas dus dan kun je je er iets bij voorstellen..
gingen we naar hellendoorn(atractie park) wilde niemand met mij ergens in nou gezellig.
ik werd bij een andere klas op de kamer gegooid dus dat was dikke ruzie.
bonte avond niet geoefend weer ruzie
5 uur geslapen iedereen chagerijnig
ontzettend veel alcohol het was net een gall &gall
en intotaal hebben we ook nog eens meer dan 100 km gefietst
Ik ken Hellendoorn [a]
Haha oke ;]
Ik haat fietsen ><'I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
11 juni 2009 - 18:01LienVampire schreef:
(...)
Wie niet ><'
ligt er natuurlijk aan wat je moet leren..~Sometimes the right path is not the easiest one~
11 juni 2009 - 18:01JloveTH schreef:
(...)
vnaf 52 ofzo ik ben 4 dagen niet online geweest.
okiI rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
11 juni 2009 - 18:02en vandaag ging ik naar het giga konijnenhol met schoolreisje van stage..,, ik kende al die liedjes van 8 jaar geleden nog
~Sometimes the right path is not the easiest one~
11 juni 2009 - 18:03JloveTH schreef:
(...)
ligt er natuurlijk aan wat je moet leren..
Das waar ^^I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
11 juni 2009 - 18:03JloveTH schreef:
en vandaag ging ik naar het giga konijnenhol met schoolreisje van stage..,, ik kende al die liedjes van 8 jaar geleden nog
wuahhahI rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
11 juni 2009 - 18:04LienVampire schreef:
(...)
Wie niet ><'
Ik ben gelukkig is een keer vroeg klaar.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
11 juni 2009 - 18:05LienVampire schreef:
(...)
Das waar ^^
ik vond het nooit erg als ik duist moest leren maarja ik heb geen duits meer..,~Sometimes the right path is not the easiest one~
11 juni 2009 - 18:05AimeeForever schreef:
(...)
Ik ben gelukkig is een keer vroeg klaar.
='D
vraagj, heb je hyves?I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.