• De stelling van vandaag luidt:
    Gym op school moet gemengd zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Natuurlijk, anders is er toch geen reet aan?


    History is not hatred.

    Oneens, Gym is een idioot stom vak. Als het gemend is wordt het nog idioot stommer dan dat het al is! :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Er mag best wat variatie in voorkomen, ja hoor. De ene keer slagballen, de andere keer bokspringen...


    -

    Dat is bij ons zo (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Hoe bedoel je gemengd?

    Bedoel je jongens en meisjes bijeen?
    Dat is bij ons op school (middelbaar)


    I need you like a heart needs a beat

    dat is toch al zo? ôo of niet op alle scholen? nouja, ik ben het er iig mee eens.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja, by ons is het altyd maar voetbal. onze gymleraar is gewoon te oud. :'DD


    damn. :$

    bij ons is het ook gemengd maar we hebben maar 4 jongens in de klas (en en stuk of 20 meiden) logies want we zitten in Z&W XD


    you were born original don't die as a copy

    & als er met gemengd meisjes en jongens word bedoelt, ben ik tegen. ik hou niet zo van dat harde getrap tegen die voetbal dus met meisjes alleen is leuker.


    damn. :$

    Qua meisjes & jongens? Ja, waarom niet. Ik weet niet beter en ik zou niet weten waarom het niet kan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb dat gemengd:D
    Da's echt leuk, kzou ni meer anders wilen

    BrokenDreams schreef:
    Dat is bij ons zo (:

    Bij ons is het zo maar het zou apart moeten want we moeten altijd stemmen als we een sport mogen doen en er zijn 7 meisjes en 14 jongens dus we verliezen altijd en doen dus altijd voetbal, rugby of honkbal en nooit eens volleybal of hockey ;l


    Don't walk away and leave without a reason.

    Dat is toch altijd zo? (nerd)
    Eens (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells