• De stelling van vandaag luidt:
    Gym op school moet gemengd zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Bij ons is het al gemengd en ik vind dat dat zo moet blijven.
    Bij zaken zoals voetbal (wat vrij gevaarlijk kan zijn bij ons :S) mogen we zelf teams maken, dus dan scheiden we onszelf wel :P
    Verder is het gewoon gemengd =)

    Het is saai zo gescheiden xD
    Eens! ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.


    het valt te zien in welke klas je zit..
    bij ons is het wel gemengd, want wij hebben maar 1 jongen in de klas ^-^ maar ik vind van wel! ^.^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    liever niiet, met de jongens uit mij klas. die gooien en schoppen die ballen te hard. en die zijn ook nog geen eens hard


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Het is al gemengd maargoed. Ik heb het liever gescheiden want bij ons maakt het niet uit hoe goed een meisje kan sporten, de jongens spelen gewoon alleen maar naar elkaar. Dus dan hebben de meisjes geen zin meer en gaan ze langs de kant zitten, en vervolgens krijgen de meisjes de schuld omdat ze zich niet 'inzetten'.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Bij ons is dat zo^^.
    Maar goed 'k heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee, 'k vind het wel best leuk^^.
    De meisjes van onze klas zijn eerder het type: meedoenmetsportenwaaromzoudenze? dus vind ik het fijn dat er jongens zijn^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    uuh.. eens (nerd)

    ik snap de stelling niet helemaal, maarja (krul)

    Ik heb geen gym.


    Maar ik vind het best hoor (nerd)


    Scream for mercy!

    Jaaa!

    Bij ons is dat niet -_-"


    death to the one at the end of the serenade.

    Marshmellow schreef:
    Bij ons is dat zo^^.
    Maar goed 'k heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee, 'k vind het wel best leuk^^.
    De meisjes van onze klas zijn eerder het type: meedoenmetsportenwaaromzoudenze? dus vind ik het fijn dat er jongens zijn^^.


    Dat zijn meisjes naar mijn hart :Y)


    death to the one at the end of the serenade.

    DeadSocks schreef:
    (...)

    Dat zijn meisjes naar mijn hart :Y)

    Bij mij niet dus x'D. Ik bedoel als je er twee lesuren aan verspild kan je toch gewoon beter meedoen?
    Maar goed da's mijn mening natuurlijk^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat is toch altijd zo? Had het verkeerd begrepen

    Oké, jongens hebben misschien een ietwat hoger niveau, maar dan kun je juist van elkaar leren.


    -

    van qua jongens & meiden of spel ? Bij ons is het van qua jongens & meiden wel gemengd, maar niet in de kleedkamers gelukkig XD . En van spel wij doen maar àltijd softbal O_O' . Nooit eens een keertje lekker voetballen of gewoon lekker in de touwen kloten. Terwijl onze gymleraar nog wel 23 is O_O' .

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Gemengd, zoals jongens en meisjes bij elkaar? Dat is bij ons al zo, maar ik vind het niet leuk. Veel te gevaarlijk. Doe mij maar meisjes en jongens gescheiden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gemengd als in jongens en meisjes samen?
    Ik heb al vier jaar gemengd gym dan. :}